Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Har dere sett på barnevogn? Hvilken blir dåkker å kjøpe eller å bruke? Hvilke erfaringer har dåkker med den???
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 har kjøpt vogn. emmal junga. søstra mi hadde samme voga å var veldig fornøyd:) ligger bilder av dn inne på profiln min:)
Tuppenmed4barn Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Vi har kjøpt Simo kombi vi, har brukt simo til alle mine barn og er kjempefornøyd med den .
callmebecka Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Kjøpte en quinny til førstemann, en skikkelig drittvogn!!! ( som kom best ut i test det året!!!!!) Kjøpte deretter en gammel simo vogn fra 60-tallet, snakk om gullvogn! God å trille og massevis av plass for babyen! Så vi kjører gode gamle simo neste barn også )
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Et lite tips er jo selvfølgelig å bestille tidlig.. jeg tror jeg kjøper i påsken.. enkelte vogner har ti uker minst! leveringstid ,og vi som skal ha i sommer da er ofte fabrikkene stengte og det kan bli problemer...
lillema72 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Jeg hadde oth sportsvogn til andremann.. Og har veldig lyst på den med bag til tredjemann.. Vil ha en liten og lett vogn....
Sommerfulgen Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Kjøpte Teutonia Mistral Sport til nr en og den skal bukes på nytt til nr 2 ) For oss er denne knall bra og gleder meg stort til å ta den frem igjen.
Lille Luna Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Vi tar over en Simo kombivogn som datteren til søsteren min har brukt i 1 1/2 år nå. Hun har blitt så stor at hun helst vil gå selv nå, og trenger bare en liten trillevogn. Jeg er kjempefornøyd med Simo vognen, og har liksom "øvd meg" med den vognen enstund nå med tantebarnet. Vi skal bare kjøpe egen bleiebag og innlegg i fleece til å ha i vognen. Pimpe den opp litt;-)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Vi kjøpte Teutonia Mistral til førstemann. Den blir nok brukt til nr. 2 også, har vært veldig fornøyd med den:) Kommer til å kjøpe en søskenvogn i tillegg,men har ikke bestemt meg for hvilken...
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 jeg har bestillt emmaljunga city cerox 360 med citybag i platina, og gleeeder meg til og hente den i slutten av mnd!)
SuperMoM <3 Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Skal ha en søskenvogn fra carena:) Den var kjempe fin og enkel og trille.Heller ikke så dyr:p Jeg såg på ei søskenvogn fra emmaljunga,men jeg går jaggu ikke opp til 12 - 13 000kr for ei vogn altså!! Da holder det i massevis med carena vogna:p
mrogvs Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 Vi har sett på MANGE barnevogner.. Etter mye om og men bestemte vi oss for Emmaljunga Edge Duo (med classic cryptonite understell istede for sport understellet, pga håndtak og vekt). Mange sier at det er en tung vogn, men jeg ser det positive i det; den velter ikke så lett og det gir mosjon når jeg skal ut å trille I tillegg har den mange finesser og funksjoner: -Bag med vuggefunksjon -Antistat-madrass -Thermobase, isolerende/luftventilert bagbunn -Bag med Hi Pro hodebeskyttelse -Pen å se på +++ Vi skal hente den ut i dag gleder meg!!
Bell Skrevet 8. mars 2008 #13 Skrevet 8. mars 2008 Har også kjøpt Emmaljunga Edge Duo. Får babyen i mai og synes det er viktig at vognen er stor nok til å han kan ligge i den å sove til vinteren også. Pluss at jeg falt for alle de smarte løsningene og finessene. Er kjempe fornøyd med vognen så langt og gleder meg til å ta den i bruk.=)
linn 80 Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har allerede kjøpt vogn.Den var på tilbud,så da måtte vi trå til.Hadde så utrolig lyst på quinny freestyle,men jeg havna heller opp med Brio sing.Den er helt ny på markedet.Den er lett å håndtere,lett å trille,tar liten plass i bilen,fin å se på,er en duo vogn.Passer utrolig godt til meg og det jeg var på jakt etter.Veldig fornøyd foreløbig,men har jo ikke fått brukt den ordentlig enda da..fortsatt en del mnd igjen.Lykke til med kjøp av vogn.. )
Anette_23 Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 kjøpt emmaljunga mondial i dag:) er kjempe fornøyd gleder mg masse til og bruke dn:) dn står hos mamma nå i ett par mnd:) mn deilig og endelig har kjøpt vogn:D
*Willow* Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 Har ikke sett så mye på vogn vi. Ønsker oss en fra 70-tallet. Har ikke den store vognsinteressen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå