Salat Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Noen som har den kombinasjonen? Skal ha ny konebil snart og har sett meg ut en yaris. Men vil vi få plass til et bakovervendt sete min tro? Nå sitter han i babysete, men skal jo ha nytt nærmere sommeren.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Svigermor hadde bakovervendt til lille i yarisen sin. Blei endel trangt foran men =P Hun hadde acta graco, og de tar litt plass...
Salat Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Ok, mannen min er jo liten og vi kommer nok til å kjøre hans bil om alle skal være med. Kjører avensis nå, men gidder ikke ha to stasjonsvogner. Vil mye heller ha en liten bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå