Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er nå dette da? Nå snør det igjen. Jeg har ingen nær relasjon til værguder eller andre guder, kan noen av dere andre si ifra om at nå er det vår! Jeg vil ikke ha de hvite greiene som detter ned fra himmelen. Ville ikke ha det i vinter heller, men i hvert fall ikke nå. Nå vil jeg ha sol. Jeg vil at løkene som titter opp skal gi meg fine blomster, jeg vil sitte på terrassen og varme bleke kinn. Jeg vil ha vår! Hører dere? Kan noen videresende beskjed?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jo litt kontakter rundtomkring, så jeg kan gi beskjed jeg, men jeg velger å vente til over påske. For nå har vi gleda oss helt siden i fjor påske til snø og slalom og ski og appelsiner i snøen og kakao og fjellet og sånn.... men så kan jeg si ifra ta det er vår. Greier du vente så lenge?

:-)

Skrevet

Jeg har dessverre ingen av de bekjentskapene som dritgrei har, men jeg er enig med deg. Snøen kan godt holde seg i fjellet for de som ønsker ski, så kan vi andre kose oss med snøklokker og litt solvarme på terrassen!

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Vi skal være hjemme i påsken og har planlagt verandatid, innvielse av grillsesongen osv. Kan dere ikke nøye dere med snø på fjellet da? Her i lavlandet vil jeg ha vår!

Skrevet

verandatid er toppen... også med snø på rekkverket. hvis jeg fikser sol men kaldt nok til at snøen blir liggende i alle fall på fjellet så er alle glade :-)

hahahahahahaha.... jeg banner for mye for tida til å bli hørt tror jeg... skitne tøs :-)

Skrevet

Jeg skal prøve å fikse det Maud, for jeg er helt enig med deg!

De som vil ha kulde og snø, kan reise til fjells:-) Vi her i dalstrøka sydaførr kan jammen få litt sol og varme og snøklokker og røde solkinn!

I ettermiddag har vi ryddet vekk presenninger på terrassen og dratt frem lekehus, sklie, utemøblene og noen potter:-) Jeg fryder meg som et barn hver vår!!!

Ungene kom hjem fra skole og jobb og jublet de også. "Så fint da!"

Så her er våren erklært for offisielt å ha landet, og jeg kan sende litt avgårde til deg også!

Skrevet

Den snøen blir nok ikke liggende :)

Er altfor langt utpå året for det...så bare gradestokken stiger mange hakk så kan det være muligheter for noen timer i solveggen til helgen her på østlandet.

Men... værgudene som det forresten ikke nytter å be til...de har meldt øsendepøsende vær hele helgen.

Og da er det bedre når det kommer ned som hvitt synes jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...