mamma til en prinsesse Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Noen å anbefale som ikke er altfor dyr???
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Dytter denne hvis du ikke fikk det med deg. Jeg syns de var veldig flinke.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Glem alle dyre fotografer, vi har brukt samme fotograf til begge våre skatter, Kari Hauger Foto. Hun driver hjemme, eget studio opplegg, kjakende god, lang erfaring, t o m tatt klassebilder av meg en gang i tiden ;-) Pris eks : 1 bildeserie av et barn kr 650,- søskentillegg kr 450,- Grunnen til at hun er så billig er at hun slipper utgifter til drift av studio siden hun har det hjemme
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 skulle self stå knakende god, ikke kjakende god ;-)
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Spetakkel: Har de masse rekvisita der eller må man ta med sånn som f.eks lammeskinn, ball og bamse ??
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Vet ikke helt. Vi hadde med en bamse, og han hadde lammeskinn og en trebil. Ble kjempefine.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 PS: hun har forskjellige bakgrunner, lammeskinn, "antikk" stol, bord, krakk osv
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 ok. takk spetakkel Har gavekort der skjønner du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå