Gå til innhold

Må man gå til legen for bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd jeg har fått bekkenløsning. Får vondt i korsryggen og nedover mot skambeinet når jeg går. Utrolig kjedelig, siden jeg er avhengig av "beina" til og fra forskjellige steder. Bør jeg gå til lege?Hva kan han gjøre? Er det dumt å trosse smerten og likevel bare gå i vei? Jeg tåler endel, men vil ikke ende opp med langvarig slitasje hvis dette kan føre til det. Noen som kan gi meg litt råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør i alle fall ta kontakt med fysioterapeut. Har krav på gratis behandling hos fysio når man har bekkenløsning på grunn av svangerskapet.

Skrevet

Du kan ta direkte kontakt med manuellterapaut. En ny ordning fører til at man slipper å dra til legen for å få henvisning, noe du vanligvis må ha for å få behandling av terapauter. Jeg har gått til manuellterapaut siden jeg var i uke 15 og har kjempegod effekt av øvelsene jeg får hos henne. Jeg holder det hele i sjakk ved å gå til manuellterapaut.

Skrevet

Er det gratis å gå til manuellterapaut? må man altså ikke få diagnose før man oppsøker, slik at det blir dekket av trygda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...