meg&Gullgutten Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 jeg har nå fått vite at jeg venter en gutt.. vil ha thomas som fornavn, men finner ikke ut noe som passer til mellomnavn.. noen som har forslag??
ceso Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 thomas sebastian thomas oliver thomas alexander nesten alle navn som har mer enn 2 stavelser blir pent etter thomas syns jeg
brumline Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Synes Thomas er kjempefint i seg selv! Trenger ikke mellomnavn til det navnet, synes jeg.. (men så er jeg også i mot mellomnavn som ikke blir brukt. Synes det er OK med mellomnavn som foreldre og andre faktisk bruker.) Thomas Andre er forøvrig en av tullefigurene til Harald Eia...
Resilience Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Enig, Thomas er fint helt alene. Hvis man skal ha to må begge brukes og da bør navnene toalt være rundt fire stavelser, synes jeg. Kommer jo også an på etternavnet da...
meg&Gullgutten Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 takker for alle svar:)) fikk noe å velge mellom nå!!
Nordhagenjentene :) Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Personlig synes jeg du skal hoppe over André, det er et typisk mellomnavn, som man "slenger på" for å få et ekstra navn... Hvis dere ikke har noen å kalle opp etter, hva med bare Thomas, jeg synes det er flott alene!! Vi har selv valgt dobbeltnavn på vårt barn, mellomnavn blir oppkallingsnavn (både gutt og jente) og fornavn blir navn far og jeg liker utenom familie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå