Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Dere som har holdt navnfest, gjør dere det gjennom humanetisk forbund, eller har dere bare en fest for barnet? Når er senest å ha dåp/navnfest synes dere?
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Jeg hadde navnefest for tulla når hun var 5 mnd gammel. Gjennom Humanetisk forbund. Der er det barn i alle aldere som får navnediplom. men jeg syns man burde ha dåp/navnefest innefor det første året. Misforstå meg rett, jeg ser ikke ned på de som venter, det blir bare galt for meg.. DVS JEG hadde ikke gjort det, har ikke noe imot at andre gjør det. Man kan helt fint ha navnefest selv, du kan uansett bestille navnediplomen fra Humanetisk Forbund. Den er innmari fin, og et fint minne..
xmonic Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Jeg skal ha navnefest igjennom Humanetisk Forbund, har vært på 2 stykker før (før nevøen og niesa mi, og det er kjempekoselig.). Jenta mi er vell ca 4mnd når det skjer.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Vi har hatt via HEF to ganger.. første barnet var 7-8 mnd og andre barnet 4 mnd.. Det holdes jo kun sermonier to ganger i året her vi bor så det er ikke så mye å velge i.. men syns det gikk veldig greit begge gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå