På vei igjen <3 Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg aner ikke, trenger vel litt tips tenker jeg... Jeg vil gjerne ha noe enkelt som ikke griser ut hele kjøkkenet som jeg nettopp har skrubbet.. (Ikke ferdig pizza) Hva skal dere ha, og har dere noen tips til meg??
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Saltkjøtt og kålstappe (nam, livrett!!!!)
SassyMom Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Chili con carne blir det her, og det er enkle greier.
alvis Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Vi skal ha fiskeboller i hvit-karri saus og grønnsaker.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Vi skal spise kylling og ris, med kyllingsaus. Og noe grønt til.
Mamma jei Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Vi skal ha ytrefilet av svin, fløtegratinerte poteter og fylte sopp med salat til. NAM!
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Fredag er nachos-kveld!!! Gubben lager verdens beste nachos!!! Nam, nam!! Gleder meg skikkelig nå merker jeg
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Har du en god oppskrift på chili gryta di eller? De jeg finner på nettet er det jo 100 ingredienser i. Eller det skal kanskje være det.?
Syrin84 Skrevet 7. mars 2008 #15 Skrevet 7. mars 2008 vi skal ha sweet n sour m kylling og ris.. lettvint.. ellers har jeg fått helt dilla på wok. woker kylling, div grønnsaker, og nudler.. så heller jeg wok saus over.. nam nam.. fins en wok saus for enhver smak
På vei igjen <3 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 7. mars 2008 Ærk... Ingenting som inspirerer meg i dag! Blir visst mc'en på oss i dag... Bare meg og jentene mine, begge guttene våre er borte, så da får vi gjøre det sånn...
SassyMom Skrevet 7. mars 2008 #18 Skrevet 7. mars 2008 Karbonadedeig stekes med løk, hvitløk, sopp og fersk chili. Hiv oppi en boks tomatbønner og evnt ekstra tomatboks. Salt og pepper. Kanskje lurt å ta chili på siden eller oppi gryta etter at de små har fått sin porsjon. Godt med hvitløksbrød til eller salat! OG VIN!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå