Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Du er så perfekt? Gjör ingenting feil? Da er du nok ikke menneskelig! Finn deg en annen hobby og slutt å plage folk her inne med dine innlegg. Dette er et forum der folk önsker å lese om og få tips/råd om ting ang barn/babyer. Sånne som deg ödelegger stemningen! Du pröver å fremstå som smart og perfekt, men dine innlegg overbeviser meg om det motsatte! GET A LIFE!
Gerd-Johan Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 God helg alle sammen Ser stemningen er god allerede
Vimsefjott Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Ahhh,takk for tipset;-)Følte for å bli en del av kategoriseringen til Yppert:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Ludderet skriver ikke bare på kranglesiden. Skriver også inn på andre forum.. HI
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Overse det da;-) Ikke så mye å bry seg om, hun er sikkert ei søt uskyldig dame som sitter i andre enden og bare prøver å ha litt gøy og lage litt liv i hverdagen. Tror ikke hun mener alt hun sier heller alltid.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Selvfølgelig mener jeg alt jeg sier, jeg er en ærlig sjel! Jeg klapper ikke uforsiktige mødre på kinnet, og derfor er jeg selvfølgelig en helt forferdelig person :-(
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Ludderet er bare søt og snill:-) Bare litt glad i å provosere. Jeg lot meg provosere i starten, men ikke nå lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå