Gå til innhold

Graviditetstegn


jcam

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte bare det hadde vært artog å høre hva slags gravidtitetstegn andre her har hatt. For jeg tror jeg har hatt de fleste. Til å med begynt med kvalme alt:(

noen som forstatt har smerter i livmora og litt blødninger?

blir litt bekymret:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har også en del smerter og stikking ved livmor/eggstokkene. Ømme bryst og litt kvalme. Kvalmen er ikke så voldsom enda, har vært mye kvalmere ved tidligere svangerskap så regner med det vil øke. Men håper selvfølgelig ikke det! ;)

Har termin ca 10 nov.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sier man kan ha litt festeblødning...men hvis du er veldig bekymret synes jeg du skal snakke med lege eller jordmor, bare for å roe nervene..:-D Jeg har bare litt ømme bryster og urolig mage,men jeg har ikke termin før 12. nov så det kommer vel mer...:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

mine tengn ser uteblitt mensen, trøtt og kvalm, jeg spyr lukten av løk, det har jeg aldri gjort før, vis jeg lukter bare litt løk, da kaster jeg opp, kan nesten ikke dra til mat butikken, fordi det første man lukter når man kommer inn er løk, da spy jeg. gjorde bdet her enn dag, det hva helt jævelig! men eller er det bra med meg uten noe løk lukte, håper den går over snart, lukter så lett løken, så det hjelper ikke å lure meg at de har ikke løk i maten eller har spist den. den lukter ikke noe godt, så løken gjør at jeg blir kvalm og spyr.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...