junijente fikk julijente Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Dette er kanskje litt dumt å spørre om, men jeg gjør det likevel :-) Etterhvert som magen blir større blir jo buksene mindre, men det gjør jo trusene også. Er det egne mammatruser, eller bruker dere bare en str større? Mannen min erter meg og sier han gleder seg til jeg skal begynne med "kjempesloggi", men jeg må innrømme at jeg er ganske så glad i stringtrusene mine jeg da, og har ikke lyst på noen kjemper av noen truser... Så: hva slags truser bruker man egentlig når magen blir for stor?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Det finnes egne truse for gravide jeg. Slike som går godt opp på magen :-) Sikkert behagelig tenker jeg, men selv bruker jeg hipstertruser i normal størrelse. Synes de er behagelige jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 jeg bruker bare mine små stringtruser - de går så lavt i livet at jeg ikke tror det vil bli det store problemet med størrelse på disse... Regner med at jeg kjøper noen i større størrelse på Hennes når jeg trenger det. Kommer ALDRI til å bruke sånne kjempemammatruser som går over magen!!!
Mamma`n til Trym Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 I begge mine tidligere svangerskap brukte jeg stringtruser og kommer nok til å gjøre det denne gangen også. Jeg har ikke tenkt til å havne oppi store truser bare fordi magen min blir større...
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Jeg måtte resignere og bruker nå GIGANTISKE mammatruser fra Kappahl som rekker over magen.. Rett og slett fordi magen går så lavt og alt annet er vondt å ha på. Disse finnes også på H&M og i Mamalisious(som har en festlig stringvariant som går over magen i tillegg) Men har også kjøpt inn stringtruser i større str som jeg bruker innimellom for å føle meg litt mer fresh enn med de kjempetrusene. Så her byttes det på mellom store og minimale.. hehehe.. Men må vel innrømme at både jeg og sambo ler godt av mammatrusene...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå