Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg lurer på om du kan legge et mer utfyllende legg på meg? Syns det her er så spennende og du er så flink..
Mamalari Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 utfyllende legg gjør jeg ikke gratis lenger, men jeg kan legge et lite hvis du heller ønsker det.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Ok,jeg tar imot det jeg får ifra deg jeg,så gidder du så er det supert.
Mamalari Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 er det noe speiellt du vil vite? eller skal jeg bare ta det sånn generelt?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Ja ta det så generelt,så kan jeg spør hvis det er noe uklart da?
Mamalari Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Får opp at du er en veldig omsorgsfull og varm person. Ser ut som du er veldig flink med barn. Får opp at du har barn i fra før, ser ut som 3, og at aller er av samme kjønn. Er økonomien i fokus for tiden? Får opp et kort som indikere det. At den kanskje er litt stram, men at dere alikevel har råd til det dere trenger. Prøver du og bli gravid? Får opp at det er veldig nærme. Får også opp 'dårlig' helse. Altså at du vil føle deg sliten, og nedkjørt. Kan være at det indikerer plager i svangerskapet. Ser ut som du og din mann er sterkt knyttet til hverandre. Får opp to personer som er vedlig knyttet sammen. Ellers så får jeg opp et ordnet familieliv på dere i fremover. Får opp et kort som oså indikerer hell og lykk. får opp veldig mange mynt kort under legget. ser veldig ut som at økonomi er viktig for dere.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Du får opp rett på meg her,er så utrolig fasinerende. Prøver på å bli gravdi,har tre gutter. Er også en del plaget med skuldre/mage.Økonomi er ikke nå spes i fokus,har sånn at vi klarer oss ja.Men er jo selvfølgelig en viktig del av det å overleve. Jeg og min mann er knyttet til hverandre,men har også slitt litt. Håper det er noe som retter på seg da. For du får jo opp et ordnet fam liv fremover. Ser du det samme hvis du legger på min mann også,270673? Vil takke deg kjempemasse for at du tok deg tid til dette,syns du er en flink og go dame. Go helg til deg.
Mamalari Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 På din mann får jeg op en farskikkelse. En litt streng og autoritær person, men også en person som gir trygghet og trøst. Denne farsfiguren kan også indikere at han vil bli pappa, noe som kan stemme hvis dere prøver og bli gravide. Virker som mannen din er en veldig tenkene person. Altså at han bærer på tankene fremfor og snakke om de.At han blokkerer følelsene Ser ut som han er litt forrvirret for tiden, at han føler seg litt begrenset på en måte. Tror han bør prøve og åpne seg litt Ellers så får jeg opp en feiring. Kan være graviditet e.l. Ihverfall lykkelig begivenhet. Får opp mye lykke fremover. Det å bringe parter sammen. SÅ kan være at det vil orden seg for dere. Får opp mye glede og harmoni. Fremover så ser det ut som dere vil nå målene deres. Iallfall positive kort på dere begge fremover
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Du er jo bare helt utrolig flink mamalari.Det stemmer alt du får fram her,er vanskelig å forstå til tider p.g.a at han ikke sier så mye.Tenker veldig og er dratt mellom flere fam medlemer,så han sliter der vil jeg tro. Og barn ønsker han veldig,så håper det blir i denne pp som du har fått fram tidligere.Når du ser det nærme,hva vil det si i "tid"? Håper det blir en lykkelig og harmonisk fam til slutt. Og takker deg veldig nok en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå