Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Du er virkelig et fælt menneske. Måtte bare si det. Du har helt horrible meninger og er trangsynt som få. Tror egentlig du bare tuller for å provosere, kan liksom ikke skjønne at du kan mene alt det du skriver. Hvis det skjer et uhell med dine barn så må du huske på å anklage deg selv, helst melde deg til barnevernet, sette barna dine i fosterhjem og deg selv i fengsel eller rehabilitering. All skade som skjer dine barn er DIN skyld, det er jo det du sier:)
badass_suburban-mom Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Synes dama virker som et greit støkke kvinnfolk,jeg da. Vil gjerne være venner med deg jeg,Ludderet!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 hehe:) white trash og ludderet:)))) hehe:) så må jeg bare si at jeg ser "humoren" i det du skriver- men en svart en sådan. tenker som hi her, at du skriver masse drit og faenskap for å provosere og få deg en god latter av reaksjonene du får- men humor eller ei- mange som blir såret og provoserte!! så derfor fikk du min melding i sted på den andre tråden... synest IKKE det er morsomt det du skriver, for det er nok ikke noe kjekt å få seg en "på tøgga" av deg, men det jeg mener er at jeg tror du synest det er kjekt! og at jeg derfor ikke tar det du skriver som seriøse meninger, men noe du hiver ut av deg for å terge- mange som synest det er moro å terge! så da gjelder det for oss andre å ikke LA OSS TERGE )))
Sora Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Støtter Ludderet jeg!!! F.eks. det er vel ikke noe galt i å si at man skal passe på at barna ikke faller i gulvet fra dobbeltsenga. Vi er mødre, dette er jobben vår og passe på dem. Om uhell skjer etter at ALLE forholdsregler er tatt, er noe annet. Men regelrett uforsiktighet gidder jeg ikke støtte.
Legekjærringa Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Trodde aldri jeg skulle skrive dette: synes Ludderet har skjerpet seg i det siste jeg. Hvis du henviser til innlegget ang. baby falt ut av senga så ser jeg ikke annet en konstruktiv kritikk, dele sine meninger. Hvis jeg skulle gi en tilleggskommentar så hadde det vært at ALLE gjør noen feil en gang i blandt, man er ikke perfekte. Og du Ludderet kommer også til å gjøre feil selv om du ikke mener det selv. Det er den navnkallinga og drittslengingen som jeg blir forbanna på på vegne av de som ikke lar det prella av seg. Men NOEN ganger kommer det noe fornuftig ut av henne også...selv om det er vipper på kanten til mobbing. En annerledes tone med det andre nicket hu har....så hun er helt klart ute etter å provosere.
Barbafin Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Uansett feigt å komme med sånt anonymt, synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå