Gå til innhold

Jeg blir flau

Jente 07 + reke 30.okt. 08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var likssom ei lite fristende annonse å lese synes jeg hehe

Skrevet

Ehh...."feit vogn"...

13 år han som har skrevet denne eller....

Skrevet

Hehe, syns den var litt morsom, jeg! Hvorfor skal alt være så sinnsykt sukkersøtt når det kommer til babyer? Greit, den var litt småteit, men uansett...

: )

Skrevet

Oppnår sikkert akkurat det som var ønsket - OPPMERKSOMHET :))

Skrevet

Det trenger absolutt ikke være sukkersøtt, men når det er så overkult virker det bare barnslig og useriøst.

Skrevet

Det gjør han jo, men tviler på at han får solgt vognen fortere.

Skrevet

hehe, typisk menn var første tanken min ;-) Jeg ville nok ikke ha skrevet sånn selv, og man kan jo påpeke den litt diskriminerende tonen her, men jeg velger å ta det med et smil. Kanskje er det noen menn som ser etter barnevogn som faller mer for denne annonsen enn vi gjør?! Synes ellers han kunne spandert på seg å rydde i garasjen før han tok bilder jeg da ;-)

Skrevet

Ja, hehe, det er jo klassisk...å ta bilder på det mest rotete rommet man har, et trangt kott eller legge ved en skitten sokk e.l. på bildet. Å ta bilde i en garasje gjør uansett vogna mindre verdt, jeg ville ikke hatt en vogn som ser ut til å ha vært oppbevart i garasjen i 2-3 år. Men dette var absolutt ikke det verste jeg har sett.

Skrevet

hehe.. må innrømme at jeg lo litt jeg da, hehe.. joa, den var teit, men han hadde jo bare prøvd og være litt uoriginal:P

men jg lo bedre av en annonse en kompis leste opp her om dagen, det sto noe sant som at det var var en god kompis, som trengte en ny venn, da den gammle hadde funnet seg en ny! vist du kunne stelle litt pent med en, ville den nok være en trofast venn!, men den var litt tørst, kunne vel egenlig kalle den "oljeliker" ellers var den helt greit utseende, bare en del freiner, men det er jo bare sjarmerende...den kunne bli din venn får bare 3 tusen kr og noen gaver innimellom eller noe sant....

da lo jeg... det var mye mer, men jeg husker ikke alt, ehhe

Skrevet

aaaaaaaaaaahahahahahahahahahaha....tror bare han prøver å lage en annonse som utmerker seg litt ja..Lo godt jeg...uorginalt.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...