Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg bare lurer på om det er flere enn meg som opplever små blødninger og smerter i livmoren?

er dette normalt

Driver på min 6uke som gravid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jge våknet i natt av noen helt intense smerter om varte ca 5 min så ga de seg. Aner ikke hva dette er. I dag er jeg litt små øm i mage og rygg. Har kommet litt lysebrun utflod de siste 2 dagene nå.

Gjør det det hos deg også?

Skrevet

merkelig nok ja, men jeg var å trente i går så tror det er derfor jeg har vondt i ryggen

har lys rosa og gjennomsiktig utflod.

er ¨så ekelt når man ikke veit om det er noe å begymre seg over eller ikke

Skrevet

Uff ja,er det. Fikk time på ul i dag jeg 14.40 så gruer meg om jeg får høre det værste.....

Skrevet

ikke ta sorger på forskudd, ta ting som det kommer. kan jo hende alt er helt fint også:)

Men si ifra da etter du har vært der

krysser fingra mine for deg

Skrevet

Tusen takk:)Skal si i fra når jeg har vært der jeg:)

Skrevet

Vært på ul nå og alt stod bra til med den lille krabaten. Hjertet slo og størelsen var fin:) Fikk beskjed om å ikke løfte og slappe masse av:)

Skrevet

Å det var kjempegodt å høre:)

Tenkt på dere masse i dag

Skrevet

Så søt du er:)

Ble kjempe glad da jeg så hjertet. Så lenge det har begynt å slå skal det vel litt til for at ting skal gå galt tror jeg:)

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

jeg er akkurat 6uker påvei (i morgen egt tror jeg),

så har lenge igjen., men vi har prøvd å bli gravide i over 1år.

mistet for 2år siden.

hvor langt er du påvei?

Skrevet

Jeg er 7+1 i dag:)Prøvde i 9 mnd før spiren satt!

Hvor langt var du på vei når du mistet?

Skrevet

Jeg også hadde store smerter og en blødning..det er helt normalt så lenge ikke det kommer noe klumper!!:) VAR PÅ ul I GÅR OG da fikk vi høre ett hjerte som slo:)

LYkke til:)

Skrevet

Hei

Jeg ser dere har litt utfordringer dere også. Jeg har fått klar beskjed av samboeren om å ikke kikke på nettet, men nå er han ute en tur.... Jeg må bare søke å finne svar eller ihvertfall noen å dele dette med.

Jeg begynte med en blodflekk i trusa i går etter trening, og i dag er det enda verre. Har en del lyserødt og slimete blod når jeg tørker meg. Har jo selvfølgelig grått mine bitre tårer og har allerede fortalt foreldrene mine at det nok ikke kommer til å gå så bra. Men, så leser jeg innleggene deres og øyner nytt håp.

Hva tror dere? Jeg har også hatt en del murringer i underlivet i dag. Ringte legevakten og fikk beskjed om å ta det helt med ro. For info så er jeg akkurat 7 uker på vei i dag.

Takk.

Skrevet

Blander meg inn jeg også...

Har det omtrent på samme måte som deg, orkide31.

Lyserødt, slimete utflod, ikke rent blod, og bare når jeg tørker meg etter dobesøk.Skjedde første gang for noen dager siden, deretter var alt greit et par-3 dager, så begynte det igjen.Vil ikke kalle det blødning, men farget utflod.Uansett, er det veldig frustrerende.Har endel murringer også, men er ikke så bekymret for akkurat det.

Har en ganske stor datter fra før, og jeg opplevde det samme med henne, men det vil jeg heller kalle lette blødninger.Det ga seg før uke 12, og jeg var på UL i uke 8, og så at alt var bra.Alt gikk forresten fint, men jeg merker at jeg er like bekymret denne gangen.klarer ikke tenke på noe annet, flyr på do for å sjekke hele tiden, og bare venter på at jeg skal begynne å blø skikkelig.

Innerst inne vet jeg at alt dette er helt normalt, jeg har tilogmed opplevd det før...

Har Ul time 25 mars, men har lyst til å ringe på mandag allikevel, får svar på noen hcg blodprøver da, uansett.

Gleder meg sååååå mye til å komme til uke 12.Det bare føles så lenge til.Hadde vært hyggelig med oppdateringer underveis, siden vi har det omtrent på samme måte.Jeg trener også endel, og tror det blir en del turer m rask gange fremover...

Lykke til alle sammen!:)

Skrevet

jeg har lest masse nå bla der det står "uke for uke" og der står det at det er helt normalt å blø listt osv..

jeg snakket med fysio terapauten min slik at jeg får et tilrette lagt trimopplegg som går mye på bekknet osv for å styrke musklene der:)

jeg mistet da jeg var 4mnd påvei sist

så får tett oppfølging av lege denne gangen,

skal til legen på onsdag.

håper alt er bra da.

Skrevet

I første omgang når dere får slike blødninger, av større eller mindre grad, bør en kontakte lege. Vertfall når de kommer helt uten grunn, dvs ikke etter samleie e.l. Så kontakt lege!!

Jeg fikk plutselig blødninger i natt ( er 10 + 4 ) og det ble bare kraftigere og kraftigere utover morgenen. Ringte legevakta, og fikk komme inn med en gang. Fikk en utrolig hyggelig lege, som forsto mine bekymringer, så fikk gjort en GU, og der så alt bra ut.... Lukket livmormunn, men dog blod. Siden legen forsto at jeg var redd, fikk jeg komme inn på sykehuset i løpet av dagen for innvendig ul. Og der fikk jeg se et lite liv med bankende hjerte, bevegelse og hele pakka!!! Så nå henger bildet på veggen som et bevis på at det er ikke alle tider man skal tenke det verste først :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...