mamman til 2 godjenter:) Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 hei hei alle sammen:) nå er det endelig 3. trimester på meg og, så fort tiden plutselig har gått:) gleder meg som bare det til den lille skal komme, vi veit ikke hva det er så det er kjempe spennede:)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Deilig ikke sant! Nærmer seg med stormskritt for oss her inne. Velkommen!
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 ja, kjempe deilig, ikke misforstå for jeg elsker å gå gravid, men ønsker å hilse på lille knøttet:) og nå er det plutseilg ikke så lenge igjen:) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå