Gå til innhold

ang dette med mannfolk og by tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på byen forje helg og koset meg sammens med noen kompiser av meg og min mann. De oppførte seg helt vanlig mot meg og ikke noe problem der lissom..men på det ene utestede vi var så møte jeg på noen flere bekjente, vil ikke si at jeg kjenner de godt men hilser når vi ser hverandre, han ene sitter i rullestol og jeg hjalp han med å bære øl ditt han skulle. en dame ble dritt sur mot meg og han, jeg bare sa hallo jeg hjelper han med å bære øl..... no big deal lissom. men ho ble dritt sur og kjeftet og smelte han huden full.... tydlig at ho ble sjalu, jeg har aldri sett dama før. og når vi skulle gå så ble en annen mann, som jeg kjenner litt fra før sur og grnete fordi jeg dro uten å si hade bra. noen ganger så lurer jeg på hva mannfolk tenker..... han sa dagen etter at han ble lei seg og litt sjalu fordi jeg dro med kompisene mine som jeg hadde vært på byn med...

Ingen av disse mennene er min mann, han var hjemme fordi han hadde vært på gutte kveld hos noen andre. Fortalte det jo til mann min han bare lo og sa at han skulle likt å sett det! he he... måte jo le selv. men hvor tåpelig kan man bli?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...