Gå til innhold

Hjelp, jeg vil sove meeer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok med at barn er tidlig på'n- men kl. 05.50 er for drøyt...;S

Plutselig har sjarmtrollet på 11 måneder tenkt at det er en fin tid å våkne på! (Han sover ikke for mye om dagen heller- har en lur på to timer midt på dagen).

Noen tips på hvordan komme tilbake til vanlig rytme igjen, som er ca. 0700..?

Please...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dessverre...sliter med det samme..han er lik gammel som din,og sover kun 1 time på dagen..

eneste jeg kan anbefale er å være streng..her er det ikke morgen før etter 8,så jeg tar han ikke opp før det..legger han fint ned i senga igjen med smokk og bamse,gjør det noen ganger før han sovner igjen.

Skrevet

Men du får han til å sovne igjen...?

Skrevet

ja han har drevet på en stund nå,så når jeg legger han ned så er det sovetid,det vet han..=)

er ikke alltid det funker da,noen ganger man bare må gi opp..

Skrevet

Lillemann her våkner fast rundt 05.30 - 06.00. Jeg er ekstremt mårrafugl, så det er helt greit for meg, hehe:o)

Skrevet

Vær streng. Det går å snu de. Prøv å legge litt senere, altså snu døgnet. Det funket på oss. I tilegg til at han måtte ligge og gråte litt da...

Skrevet

Når legger han seg på kvelden da? Synes ikke 05.50 er så avskrekkende jeg da, synes at enn får mer ut av dagen ved å stå opp tidlig. Jeg er trøtt om morgenen, men jeg kommer meg da opp for det. Og istedefor å sitte oppe til 23 og 24 om kvelden så kan enn legge seg tidligere. Synes ikke enn skal snu på et barn hvis han legger seg kl 20 feks for å få han til å være lengere oppe om kvelden. Det er da bedre at enn legger seg litt tidligere selv.

Skrevet

Han legger seg kl 1900 og er sliten om dagen, fordi han våkner en time tidligere enn han pleier. Det begynte med at storebror har vært syk og vekket ham grytidlig den siste uken, så han skal nok sove litt lenger ja. Men det er som sagt ikke så lett å huske på for ham om morgenen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...