Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 gitt bort i gave idag.....til en kollega (i nabofirmaet) som slutter. Det er alltid trist når man skal si takk for nå og lykke til videre, selv om jeg unner henne alt godt! Rart med mennesker man har jobbet med og som har truffet noe i en.....spor som man bærer med seg resten av livet:-) Så nå er jeg mett i magen og full i hjertet og tar rett og slett helgen! God helg alle sammen:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 God helg! Det er koselig å gi bort gaver som man vet man blir husket for også.... da har man sagt noe om hvor viktig bekjentskapet har vært! Det er en god følelse, midt i det vemodige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå