Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Kjenner dere mye liv i magen? Merker bare mindre og mindre jeg, kan gå flere timer mellom hver gang. Men er bevegelse hver dag iallefall=) Noen grunn til bekymring?
Phantom´ Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Helt vanlig. Begynner jo å bli trangt om plassen der inne... Men så lenge du kjenner liv noen ganger hver dag er det nok ingen grunn til bekymring
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Kjenner liv hver dag, men bevegelsene har forandret seg, da det sikkert er mindre plass:) Merker mer aktivitet på kvelden, føtter som sparker hardt da ja:)) Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, så lenge du kjenner bevegelser hver dag:)
LilleBanan blir storebror Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 full action inni her, men blir jo mindre spark og mer dytting, lange bevegelser. Men jeg har fåtttt beskjed om at hvis du mersker store forandringer i bevegelses mønsteret til babyen så skal helsepersonell kontaktes. Men kjenner du liv hver dag så er det sikkert bare fryd og gammmen!
Frk Påske Overtid Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Er ikke noen store spark for tiden nei... Mer de sakte rullende bevegelsene egentlig, og litt sjeldnere enn tidligere.. Merker hun sliter til tider med å legge seg til rette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå