*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Noen som kan skjønne hva som er galt med meg?? Fra og med Oktober, har jeg *hoppet* over en mens.. Altså har bare mensen annen hver mnd.. Skjønner ingenting;( Endelig klart å finne ut når jeg hadde EL og TR kom når den skulle.. Så begynner dette.. Snufs, begynner å bli så frustrert:o( 2års prøving og enda ikke skjedd noe.. Klem fra
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hei Har desverre ikke noe godt svar til deg. Tror kanskje jeg ville tatt en tur til legen og hørt om det er noe som kan gjøres.... All respekt til dere som holder ut prøving så lenge!!! Har dere vært til utredning? Har lest her inne at det er mange som er det når de har forsøkt et års tid... Lykke til!! Klem fra
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Hei.. Vi skulle egentlig vært på utredning nå i Januar! Men så mistet jeg bestefaren min i Januar, så måtte utsette det litt. Må komme med over det sjokket først. Som visst tar litt tid! Skulle kansje vært hos legen før, men vi hadde bestemt oss for å ikke stresse, og prøve en stund først. Men vi hadde jo aldri trudd det skulle ta så lang tid.. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå