MammaMira Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Vannet mitt gikk kl 07 i dag tidlig. Jippi! Endelig ser det ut som ventetiden er over. Kjenner ikke noe til riene enda, men var på kontoll på sykehuset tidligere i dag og hadde 2 cm åpning. Hvis jeg ikke får rier i løpet av dagen/kvelden blir jeg uansett satt i gang i morgen tidlig. Så nå er det ikke lenge til jeg får holde jenta mi!
nr 4 er her<3 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 åååå så heldig=)jeg vil oxo føde nå..masse lykke til med fødselen=)
MammaMira Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Takk for lykkeønskningene Ser dere begge snart er 4 barnsmødre, så dere vet jo hva jeg går i vente. Dette er min 1. så jeg er så uuuuutrolig spent. Ikke noe særlig med rier enda, ikke noen som gjør vondt "nok" i hvert fall. Noen andre som har opplevd at vannet går uten å få rier?
mamma.85 Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 hvorfor blir du satt i gang 4. dagen over termin?
Axus' girlfriend Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 kan vell ikke gå i flere dager om vannet har gått for fullt.
MammaMira Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 Når vannet har gått, skal man settes i gang senest 24 timer senere hvis ikke det har skjedd noe av seg selv. Det er jo fare for infeksjon når det er "åpent" inn til babyen.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 jeg er ikke i 3rimester enda, men jeg måtte bare innom, er så koselig og lese historiene og vente tiden dere:) gleder meg til det er min tur:) også kan jeg legge til et svar da, ved full vannavgang er det vel 24 timer.. forrige gang hadde jeg sivende vann avgang og fikk beskjed om at man da måtte settes igang innen 4 døgn.. (pga infeksjonsfaren som tidligere nenvt her!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå