fullfartheledagen-med en til! Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 nedtelling til termin! Sniker meg over til dere på 3.tri idag. Veldig spennende, men litt skummelt og... Førstegangs her:-)
nr 4 er her<3 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 velkommen inn her=)du kommer nok helt sikkert til å trives her mange hyggelige damer=)masse lykke til
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Tusen takk! Har sneket litt her før av ren nysgjerrighet, virker som et hyggelig forum, og jeg gleder meg til å følge dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå