Charlotte med spire Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Da jeg våknet i natt hadde jeg skikkelig smerter i ryggen og magen de varte ca 5 min så ga de seg. Nå er jeg små øm. Har kommet bittelitt brun utflod de siste dagene men ikke mye. Heldigvis ingen ting blod. Fått time til ultralyd i dag så håper at alt er bra. Noen andre som har hatt noe av det samme? Måtte sette det inn her ingen på 1 tri som hadde tid til å svare:(Håper det er ok for dere jenter.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Så lenge det har gitt seg med smertene er det sikkert ikke noe farlig. Når det kommer til blødninger er det faktisk ganske mange som har både brunt utflod og friskt blod uten at det er noe galt fatt. Men ser du har fått time til UL idag så da får du i alle fall svar på hva som skjer. Godt at de tar deg alvorlig slik at du slipper å gå å lure. Masse lykke til i dag!
Charlotte med spire Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Tusen takk skal du ha. Nå er det bare sånne svake murringer men det er heldigvis veldig vanlig:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Ja disse murringene er bare et tegn på at livmoren strekker seg for å gjøre plass til spiren :-) Det er helt vanlig at disse murrigene kommer og går også så ikke bekymre deg om de forsvinner litt innimellom.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 hvor langt er du på vei? med min 1. så våknet jeg ei natt med skikkelige krampetreknienger i magen..var skikkelig vondt lå bare på badet å krøket meg av smerte..varte sikkert i 5 min det ogsååå..så var jeg helt fin igjenn..hadde ingen blødning da.. Da var jeg ca 6 uker trur jeg..mulig det var livmora som strekte seg aner ikke..jeg sjekket det aldri opp hell..men gikk til termiene og fødte ei frisk jente..som snart blir 9 år barneselskap neste uke Håpe det er noe sånt med deg også da..
Charlotte med spire Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 Jeg er 7 uker i dag.Det er akkurat det du beskriver som skjedde med meg. Men jeg er litt øm i dag da etter alt. Men er litt redd siden jeg har bitte litt brun utflod innimellom, men heldigvis ikke ofte. Er på do hele tiden for å sjekke. Var du litt øm dagen etter?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Nå er jo dette noen år siden da.. Så det greier jeg ikke helt å huske, men ikke umulig siden det var fryktelig vondt å jeg krøket meg av smerte.. Er du 1.gangsfødende? for da strekker jo livmora seg for første gang..så kan jo derfor det er så utrolig vondt..
Charlotte med spire Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2008 Jeg er førstegangsfødende ja:) Men så lenge jeg ikke blør kan jeg vel ta det litt mer med ro?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Veldig mange kan få brulig utflod uten det betyr noe som helst..virker som det er helt vanlig Var det mye som kom da? Man får også veldig fort rifter..og noen har ei ømfintlig livmortapp som kan blø litt (uten det er farlig ) Og brunt blod er jo gammelt blod.. Så visst det kom bare litt, og det har stoppet nå og det ikke kommer mere..så kan du slappe av..visst du begynner å blø igjenn..og spesielt visst det øker kan du jo alltids høre med en lege.. Men det hørest iallefall ut sånn som jeg hadde det med mi første..bare jeg ikke blødde da..men brunlig utflod er som sagt ikke unormalt da
Charlotte med spire Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2008 Kommer bare en bitteliten skvett innimellom. Det er ikke sånn ordentlig brunt men veldig blandet ut så kanskje det er gamle rester av noe. Har stoppet opp nå:)Så jeg krysser fingrene for at jeg ser et bankende hjerte på ul etterpå Var virkelig beroligende å snakke med deg:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Skal nok se du ser et bankende hjerte:) Og er det som jeg trur at livmora som har strekt seg litt, så er jo det bare et godt tegn Lykke til på UL, og oppdatere hvordan det gikk da Klem
Charlotte med spire Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2008 Det skal jeg gjøre:) Stor klem
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #13 Skrevet 7. mars 2008 Har du vært på UL? Spent på hvordan det gikk
Charlotte med spire Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 7. mars 2008 Hei:D Vært på ul nå. Hjertet slo kjempe fint og størelsen var fin. Hun var helt sikker på at det ville gå bra så nå ble jeg glad:)Fikk beskjed om å ikke løfte noe tung pluss slappe masse av og kose meg:)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #15 Skrevet 7. mars 2008 Så bra da Det jeg visste..alt stod helt sikkert bra med den lille
Charlotte med spire Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 7. mars 2008 Ja,det var utrolig deilig å få bekreftet:)Hvor langt er du på vei?
Trulte76 Skrevet 7. mars 2008 #17 Skrevet 7. mars 2008 uff gidder ikke være anonym lengfre haha..jeg er 16 fullgåtte uker på søndag synes det går fort jeg da
Charlotte med spire Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 7. mars 2008 Ja,tiden går ganske så fort:)Heldig du er:)Vet du hva det blir?
Trulte76 Skrevet 7. mars 2008 #19 Skrevet 7. mars 2008 nei har ikke UL før 2.april..da er jeg 19+3 men skal jo spørre da om de ser hva det er har to jenter fra før da..føler denne også er det..men bare en følelse har..og den trenger ikke stemme da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå