lureluna Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Flere ganger for dag hver dag sender modern meldinger og spør om ungene er friske og hva de gjør. Og skulle jeg være så uheldig å si at de snørrer, hoster eller noe så er det 10 påfølgende meldinger om alt mulig mas. *har de feber, er de i bhg, snørrer de mye, når begynte det, er de slappe, tar de tran, har de fått mulitvitaminer, har du stikkpillere klare, er du sikker på at det ikke er noe alvorlig etc etc. Sier jeg at de er ute så er det 10 påfølgende meldinger om hva de gjør og hvem de er sammen med og om jeg har på dem nok klær om jeg er sikker på at de er friske og om jeg passer på at de ikke gjør sånn og sånn. Sier ejeg de ser på tv, spiller data eller noe sånt, så kommer 10 påfølgende meldinger. Er de slappe, sikker på at de ikke er syke, de har nå vært i aktivitet tidligere i dag, sikker på at de får nok mat, helt sikker på at de ikke har feber etc etc. Og så lurer hun på hvorfor jeg ikke gidder å ringe!
sveis Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Huff.. jeg er ingen ekspert på psyke, men må si at jeg syns det høres ut som om mora di kan ha litt psykiske problemer og burde ha fått hjelp. Er ikke normalt å være så bekymra...
3 blå Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Jeg vil si det heter mamma-syndromet og mormor-syndromet... Har ei slik vi også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå