Solitude Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 SFO tilbudet varierer veldig fra kommune til kommune, så hadde vært litt artig å høre om du er fornøyd med SFO og hvorfor ? I vår kommune så er det ca 50 barn der på det meste, og barna kan tegne, male, perle, spille spill, lese bøker, eller være ute og spille fotball, andre ball leker osv. Det er få voksne, og ingen har noen utdannelse på området. Ingen sfo leder det ansvaret har rektor. Selve SFO lokalet er ikke mye å skryte av, blir veldig trangt hvis alle barna er inne samtidig. For ikke så lenge siden fjernet de måltidet som de fik på SFO så nå må alle barna ta med niste. Så en nisteboks for skolen, og en for SFO. De ansatte klager stadig over at de er for få og det forstår jeg godt... Er kun middels fornøyd med vår SFO, liten informasjon om hva barna gjør i løpet av en uke. og skulle ønske at tilbudet ga mulighet for mer spennende aktiviteter for barna.
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Veldig fornøyd! De første ukene var ikke noe særlig, men nå er alt så bra. Kjempebra tilbud, mange aktiviteter, de er mye ute. Helt supert. Mange barn og litt kaotisk til tider, men jeg synes de er flinke jeg. Nå er dette en stor SFO da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå