Holly❄️ Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hva er det mannfolk og klø seg i skrittet foran folk?? Har besøk av søsteren min i dag, og hva gjør han??? Sitter og klør seg i skrittet, ser jo ut som han gjør noe helt annet!!?? Jeg kremtet høyt, og han tok d visst til seg... og så.......................... joda, setter seg og småpiller seg i nesen!!! ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tror han virkelig at vi ikke ser det????? Fy faen, jeg blir så flau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Er vel mannen hennes da vettu. Men ja, de kan være "ekle griser" noen ganger. Men tror ikke de er klare over det.
Holly❄️ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 nei? Søsteren min er på besøk, og hva gjør han? Altså hva gjør mannen min?
BettyBoob Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 hehe! Typen min gjør ikke sånn - men min lille mann på 2 år har funnet ut at det er moro å pille seg i nesen er skikkelig kvalmt, helt enig med deg! Sånt kan man gjøre alene hvis man absolutt må!
Holly❄️ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 Ja, ALENE!! Får helt fnatt, han må jo skjønne at vi får det med oss når alle sitter sammen i stua her...
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Hvor gammel er han? Å klø seg er jo en ting da, men å pille nese er jo rett og slett uhygenisk...
Holly❄️ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2008 han er jo nesten 27 år... herregud, ble helt kvalm jeg nå...
Sjefsmegga Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Du får sende ham på "dressurkurs" :-DDD Ellers saksøke svigermor for mangelfull oppdragelse!! :-DDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå