Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Min 5 uker gamle datter er veldig tørr i ansiktet. Hun har fått hormonutslett og det virker som det klør. Har olje i vannet når jeg vasker henne, men det hjelper ikke. Kan jeg smøre henne litt? Med f.eks Aderma?
Audacious Angel Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 A-Derma kremen er kjempe fin å bruke. Jeg har brukt den på knøttet mitt som er atopisk fra han var helt liten. Hormonutslettet hans forsvant fort etter at jeg begynte i ansiktet og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå