Gå til innhold

HJEEELP, jeg trenger alle fingre som kan krysses!!!


Hepsi

Anbefalte innlegg

Er 5+0 og har vært på ultralyd i dag pga xu i desember. Jeg forventet enkel undersøkelse og positivt svar. Men pga gammelt/dårlig utstyr og fordi det er så tidlig kunne de ikke se så mye. De så fortykket slimhinne i livmoren, men også fri væske i magen. TDe kunne ikke bekrefte at alt så greit ut....

 

Tok blodprøve og skal få svar på hcg-nivået i ettermiddag. De sammenligner med blodprøve tatt på onsdag. Det er utrolig nervepirrende/grusomt å gå og vente sånn. Blir så lett å tenke negativt!! Har egentlig litt dårlig følelse nå.... Trenger at alle krysser fingre og at jeg får et hyggelig svar fra sykehuset i ettermiddag.

 

Hilsen ei som føler at verden virkelig er urettferdig akkurat nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingre og tær og sender deg et hav av positive tanker!Husk at det er kjeeeeempe tidlig da, kjære deg!Jeg venter forresten også på hcg blodprøve.Tok en på mandag og en på onsdag, men får ikke svar før på mandag....Hold oss oppdatert da!!!!

Oppmuntringsklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg!!! håper alt er bra å stigende hcg:)

du får holde oss oppdatert:) håper håper alt går bra for deg!!!

spent!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser virkelig fingrene for deg. Håper du får ett stor lykkelig positiv svar. Hold meg oppdatert da. Kryss for meg og da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du.

 

Jeg sender også alle positive tanker til deg, og krysser fingrene for at dette skal gå bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...