kokelimonke Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har gått på cerazette i ca 6 mnd og har egentlig vært veldig fornøyd. Jeg har fortsatt ikke fått igjen mensen og heller ikke hatt noen bivirkninger. Men nå, de siste par mnd har humøret vært VELDIG ustabilt. Har egentlig bare tenkt det har vært pga lite søvn, senvinter etc, men så kom jeg på at det kan jo være pga disse pillene, pleier jo ikke å være såå ustabil så lenge av gangen ;-) Er jo sikkert fortsatt endel hormoner ute og går også men.. Noen som har opplevd lignende med cerazette?
Kosego&Lille'n Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Å ja! Veldig ustabilt humør, skikkelig hormonbombe! Mista sexlysten også.... slutta etter ca 6 mnd og bivirkniingene gikk over nesten med en gang.
kokelimonke Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 hmm...frykter det er de som forsurer hverdagen min (og mannens og stakkar:( er litt fristet til å kutte de ut, men hva da? hva gikk du over til? Ammer fortsatt -selv om det sikkert ikke er så lenge igjen.
Sjefsmegga Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Jepp, jeg ble etter en stund ei humørsyk drittkjerring av dem og tørr som sahara....rett og slett...ga seg da jeg slutta..så her bruker vi kondom, jeg tåler ingenting med hormoner i..men heldigvis så er det greit for gubben..siden han heller vil ha ei blid og fornøyd kjerring som har lyst på kos..enn ei furie som er på randen av mentalt sammenbrudd :-DDD
kokelimonke Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 hehehe :-D høres ut som et enkelt valg det ja! men skulle gjerne hatt et annet prevansjonsmiddel enn kondom.. og HELT uaktuelt å bli gravid nå, så noe må man bruke.. Finnes det ikke en annen minipille og tro?
Sjefsmegga Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Tåler ikke dem heller..men kondom er sikkert det hvis man sjekker at den er hel etter bruk...jeg har nødprevensjon liggende i medisinskapet også i tilfelle den ryker... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå