Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei folkens! Hva mener dere om barbering nedentil når man er gravid? Det skaper jo store sjanser for å få sopp, men gjør dere det allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Del Skrevet 7. mars 2008 hmm det har eg aldri hørt om før... tvile eg kommer til å la ver, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende85 Skrevet 7. mars 2008 #3 Del Skrevet 7. mars 2008 Ikke vært noe problem for meg. Har ikke fått soppinfeksjon pga dette før iallefall. Prøvde å la være å barbere, men da håret ble ca en halv cm langt så klødde det så j**lig at jeg orket det ikke mer! Hva jeg skal gjøre når magen kommer i veien og jeg ikke kan barbere mer, det vet jeg ikke. Stoler ikke helt på at sambo klarer det uten å kutte meg, enda han jo egentlig har mye mer erfaring med barbering enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Del Skrevet 7. mars 2008 Siden jeg er singel og har minimalt med hårvekst i utgangspunktet så er jeg glad jeg ikke behøver stresse med dette ;-) -og før fødselen trår sykepleier til og stusser der det trengs :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChellBell - har født! Skrevet 7. mars 2008 #5 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg barberte meg helt til jeg fødte! Ikke noe problem å barbere seg med mage i veien for man har jo gjort det så mange ganger at man ikke trenger å se Jeg har aldri hørt om soppinfeksjon pga barbering der i mot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende85 Skrevet 9. mars 2008 #6 Del Skrevet 9. mars 2008 Puh, nå ble jeg litt lettet! Orker ikke tanken på å gå med en kløbusk mellom bena :/ Når man ikke er vant til å ha hår der, så er det vanskelig å venne seg til det, iallefall for meg. Og idag er det ingen grunn til at de skal barbere mer, hvis man har alt håret der. Ungen roter seg jo ikke bort uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babygullz <3 vilde Skrevet 10. mars 2008 #7 Del Skrevet 10. mars 2008 brasiliansk voksing.. løsningen på det problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 17. mars 2008 #8 Del Skrevet 17. mars 2008 AU?!!? Hihi-nei takke meg til barberhøvelen min Hvertfall enn så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #9 Del Skrevet 20. mars 2008 Det er ve lmange år siden de sluttet å barbere fødende i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herkules Skrevet 22. mars 2008 #10 Del Skrevet 22. mars 2008 Hi hi ingen som var bort på dusken min da jeg fødte sist i allefall. Jeg har også hørt at håret er der for å beskytte men vet ikke jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #11 Del Skrevet 25. mars 2008 jeg barberte meg hele tiden sist svangerskap, og jeg var svæææær på slutten altså denne gangen gjør jeg det også, men er ganske plaget med sopp da... klør litt ganske ofte men kan ikke la det gro helt igjen heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå