Gå til innhold

Barbering nedentil


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Hva mener dere om barbering nedentil når man er gravid? Det skaper jo store sjanser for å få sopp, men gjør dere det allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vært noe problem for meg. Har ikke fått soppinfeksjon pga dette før iallefall.

 

Prøvde å la være å barbere, men da håret ble ca en halv cm langt så klødde det så j**lig at jeg orket det ikke mer!

 

Hva jeg skal gjøre når magen kommer i veien og jeg ikke kan barbere mer, det vet jeg ikke. Stoler ikke helt på at sambo klarer det uten å kutte meg, enda han jo egentlig har mye mer erfaring med barbering enn meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er singel og har minimalt med hårvekst i utgangspunktet så er jeg glad jeg ikke behøver stresse med dette ;-) -og før fødselen trår sykepleier til og stusser der det trengs :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberte meg helt til jeg fødte! Ikke noe problem å barbere seg med mage i veien for man har jo gjort det så mange ganger at man ikke trenger å se ;)

Jeg har aldri hørt om soppinfeksjon pga barbering der i mot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, nå ble jeg litt lettet!

 

Orker ikke tanken på å gå med en kløbusk mellom bena :/

 

Når man ikke er vant til å ha hår der, så er det vanskelig å venne seg til det, iallefall for meg.

 

Og idag er det ingen grunn til at de skal barbere mer, hvis man har alt håret der. Ungen roter seg jo ikke bort uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AU?!!? Hihi-nei takke meg til barberhøvelen min ;) Hvertfall enn så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi ingen som var bort på dusken min da jeg fødte sist i allefall.

 

Jeg har også hørt at håret er der for å beskytte men vet ikke jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg barberte meg hele tiden sist svangerskap, og jeg var svæææær på slutten altså;) denne gangen gjør jeg det også, men er ganske plaget med sopp da... klør litt ganske ofte :( men kan ikke la det gro helt igjen heller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...