klumpen og gullet Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Erfaringer? Når begynte dere? Tenkte melde oss på nå i slutten av mars, da er gullet syv uker. Er det for tidlig?
alvis Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Babyen bør ha vært på 6 ukers kontroll og veie over 4 kg. Etter det er det greit. Jeg og sønnen min begynt da han var 9 uker og han går ennå. HAn er nå 2,5 år. Han elsker vann, svømmer nå under vann, hopper og dyker og styrer på. Jeg har aldri angret det. Lillebroren er 5,5 mnd og vi begynte på babysvømming i januar. Han liker også vannet kjempegodt. Vi koser oss på svømming.
tobylina Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Hei. Vi begynte med babysvømming 1 uke før jenta vår var 3 mnd og jeg syntes det absolutt var tidlig nok. Hun var den yngste av alle babyene der. Hun ser ut til å like det helt ok,men er ikke overbegeistret. Ser at de babyene om er 5-7 mnd er mye mer interessert i vannet og synes det er morsommere å plaske en jenta vår. Nå er hun 4 1/2 mnd og er blitt mer interessert enn hun var i begynnelsen, hun leker med lekene, men plasker ikke enda. Jeg synes at 7 uker er litt tidlig, tror ikke at babyen vil få så mye ut av det og lukkemekanismen har babyene intakt til de er mange mnd gammel. Du kan jo høre med dem som jobber der, hva de mener. Men babysvømming er veldig gøy og babyen vil helt sikkert ha utbytte av det :-)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Vi begynte når hun var 6 uker =) Gikk helt fint det. Hun elsker det, nå er hun 3,5 mnd og merker vi får litt mer ut av badingen nå enn for 8 uker siden Men det kan absolutt anbefales, vi skal fortsette på neste kurs og =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå