~Maja Mor~ Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Meld dere på her ;-) Men jeg vet ikke helt hvor det er da, hehe..... selfangerkjerringa........Kan du hjelpe oss litt? Kine, blir du med? Skal skrike sammen deg jeg under jakka!
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 eer det en plass som heter dette ????? nei jeg blir ikke med,haha =)
~Maja Mor~ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Vi får høre med selfangerkjerringa hvor det er. Men det er ledig ved siden av meg, jeg TØR virkelig ikke sitte alene, Kine!
~Maja Mor~ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Nei, det er ikke et sted som heter det. Bare en persons oppfattning av hvor hun bor...
selfangerkjerringa Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 øyh - kommer dere på dib-tur hit til Ytre Langtvekkistan? Så koselig!!! Bare si fra hvilket fly dere kommer på, så stiller jeg på flyplassen og henter vettu
mayaya Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 jeg er med! støtt og stadig! gleder meg til flyturen! hahaha
~Maja Mor~ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. mars 2008 Men da må du garantere oss spøkelser da,selfangerkjerringa !! Vi booker eget fly, på flyet vises naturligvis noen episoder av "haunted " og andre filmer.... Tar du med noen Kine?
☆Anonymia☆ Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 tar med noen ? noen folk ? eller noen jakker ? haha =)
~Maja Mor~ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2008 Ja, tenkte jakker eller kanskje noen store tepper! ;-) Hadde vært gøy da og sett et ÅNTLI' spøkelse!
~Maja Mor~ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. mars 2008 Noen Skrik masker kan du ta med mayaya, tilfelle det ikke skjer noe spennende....
~Maja Mor~ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. mars 2008 Så moro da. Jeg er ene og alene ute etter gjenferd! Kine skal komme over sin frykt...Den eneste måten vettu Kine er å face frykten din, hehe. Jeg er ganske tøff i kjeften merker jeg nå.... Men er ganske mørkredd....
selfangerkjerringa Skrevet 9. mars 2008 #19 Skrevet 9. mars 2008 hehehe... søte dere Men for all del - her er det bare å komme på besøk altså! Og jeg kødder ikke, det går fly hit. Dvs flyet går vel til Langtvekkistan, så tar det et halvtime med bil hit til Ytre Langtvekkistan. Eller hva, mayaya? ps: jeg er blitt MINDRE mørkredd etter jeg flytta til dette rare huset... det er ganske lite logisk syns jeg
mayaya Skrevet 9. mars 2008 #20 Skrevet 9. mars 2008 Du trenger jo ikke å være redd - det er jo noen der som følger med! muhahaha Og det med flyet - dæven steike, så mye billigere å reise til nærmeste storby, da!
selfangerkjerringa Skrevet 9. mars 2008 #21 Skrevet 9. mars 2008 mulig det, men vi har faktisk funnet ut at for oss er det like greit å ta det flyet enn å kjøre bil inn til storby'n. Vi sparer MINST 3 timer reisetid hver vei, i tillegg til den rene kostnaden ved ferge, bensin, parkering osv. Dessuten er det mye greiere å reise med små unger i lilleflyet fra Langtvekkistan: servicen på miniatyrflyplassen og i miniatyrflyet er upåklagelig, man slipper unødvendig ventetid, og får putte ungen rett i vogna (som piloten monterer for deg) når man har gått ned trappa fra flyet Og man slipper altså igjen 6 timer tur/retur i bil med to utålmodige unger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå