Martin+Mamma Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 mini skal ligge hos bestemor, så jeg og mannen skal koose oss alene. hadde egentlig planer om å ut,men for å være litt fornuftig så fant vi ut at det vi trenger er en rolig kveld hjemme.og å sove en hel natt (hvis jeg klarer da..) er over 1år siden sist!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 vi skal INGENTING for en gangs skyld Vi skal bare slappe av og kose oss i hverandres selksap når mini har lagt seg, og det er en evighet siden! Gleder oss
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 ikke en drit...jeg skal kose meg i mitt eget selskap,alene...sambo skal på jobb..men det gjør ikke noe for jeg liker å være alene.=) eller,om jeg ikkeblir husredd da..
Martin+Mamma Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 er det bare jeg som er i super humør og glad for at det er FREDAG eller.. hihi;-)
MegOgAlleMine Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Det er jo fredag jo! Så ikveld er det god mat og brus foran tv`en, hele familien;)
mamma >to gull Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Neiii,jeg er og glad det er fredag..Fredag er den beste dagen..) Ikveld blir det hjemmelaget pizza,godteri og brus foran tv'en..Bare slappe av (som vi egentlig pleier..)
~Maja Mor~ Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Jeg skal slanke meg, ligge rett ut med plastfolie og brunkrem.... Hehe, de gutta skulle bare visst hva vi gjør...eller er det kanskje bare meg?
mamma >to gull Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Plastfolie faktisk..hehe,nei det er bare deg,Majamor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå