Gå til innhold

hva skal dere ikveld a... (",)


Anbefalte innlegg

Skrevet

mini skal ligge hos bestemor, så jeg og mannen skal koose oss alene. hadde egentlig planer om å ut,men for å være litt fornuftig så fant vi ut at det vi trenger er en rolig kveld hjemme.og å sove en hel natt (hvis jeg klarer da..) er over 1år siden sist!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal INGENTING for en gangs skyld :) Vi skal bare slappe av og kose oss i hverandres selksap når mini har lagt seg, og det er en evighet siden! Gleder oss :)

Skrevet

ikke en drit...jeg skal kose meg i mitt eget selskap,alene...sambo skal på jobb..men det gjør ikke noe for jeg liker å være alene.=)

eller,om jeg ikkeblir husredd da..

Skrevet

jobbehelg...

Skrevet

er det bare jeg som er i super humør og glad for at det er FREDAG eller.. hihi;-)

Skrevet

Det er jo fredag jo! Så ikveld er det god mat og brus foran tv`en, hele familien;)

Skrevet

Neiii,jeg er og glad det er fredag..Fredag er den beste dagen..;))

Ikveld blir det hjemmelaget pizza,godteri og brus foran tv'en..Bare slappe av (som vi egentlig pleier..)

Skrevet

Jeg skal slanke meg, ligge rett ut med plastfolie og brunkrem....

 

Hehe, de gutta skulle bare visst hva vi gjør...eller er det kanskje bare meg?

Skrevet

Plastfolie faktisk..hehe,nei det er bare deg,Majamor..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...