Gå til innhold

uroligheter i huset (ble veldig langt.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet inn for 2,5 år ssiden etter at vi hadde bodd iet gammelt hus hvor det spøkte ganske kraftig i kjellern. (ikke noe farlig skjedde men det var til tider veldig ubehaglig å gå ned der.) Vi hadde badet i kjellern i det huset så man måtte jo ned dit, og i ettertid har venninner fortalt meg hvor uhyggelig det var å gå i trappa der til tider samt i det største rommet man måtte gjennom før man kom til badet. (jeg hadde aldri fortalt dem noe siden jeg ikke ville skremme dem, ville jo ha besøk.)

Vi hadde også en spøkelsekatt som føyk rundt ofte og tydligvis likte meg godt, for den la seg på bena mine hvis jeg sov alene i senga også videre.(dere som har katt vet hvordan det føles når katta legger seg på bena dine oppå dyna.)

Vi så ofte skyggen av katten som løp over gulvet.

Men mannen min som ser klarere en meg så denne katten helt klart flere ganger. Jeg så bare skyggen av den.

Noen ganger hørte vi også barn som gråt, sjekker om et lite barn hadde forvillet seg på utsiden av huset vårt også videre men nei så aldri noe, dette kunne jo også hende at var lyden fra katten da de høres jo noen ganger ut som barn som gråter.

Men iallefall vi bodde der i 4,5 år og var jo ganske vant til det etterhvert, så flyttet vi hit grunnet jobb.

Og de første mnd var det så deilig å bo i et hus hvor ingenting skjedde, ingen skygger ingen lyder ingen ting.

Men så begynte lyset i gangen plutselig å stå på til alle tider, selv om vi aldri bruker det da det ikke er behov for å sette på taklyset der.

Jeg trodde det var gubben som drev og satte det å kjeftet på han.

Men så går gubben ut en kveld og jeg ser at lyset står på, går å slår det av setter meg forann tven og der er jaggu lyset på i gangen igjen.

Dette med lyset holdt på i flere mnd men så sluttet det plutselig.

Så begynte vannkokern å slå seg på i tide og utide, tenkte at det måtte være noe feil med den så begytne å alltid trekke ut stikk kontakten.

Men så en dag tar jeg å lager en kopp te, setter fra meg vannholder delen på benken ikke på basen og snur meg for å gjøre noe og der hører jeg at den slår seg på igjen.

Snur meg rundt og da står plutselig holdern på basen igjen.

Jeg var ikke alene så jeg har vitner på at jeg hadde satt den på benken.

Hadde ei venninne her som ble veldig redd, mens jeg prøvde å roe det å si at nei måtte jo være jeg som hadde satt den der........ (ho har ikke vært hos meg siden)Men etter det har ikke noe skjedd med vannkokern igjen.

En kveld jeg er alene hjemme sitter jeg på sengkanten å gir babyn min mat, døra til stua er åpen og pluselig ser jeg en skygge som går sakte opp til døråpningen kikker inn og så går videre, en stund etter kommer den tilbake andre veien, også nå stopper ved døråpningen å kikker inn litt , denne gangen ser jeg at det er en gammel dame og det virker som ho leter etter noen, og så forsvandt ho bortover mot gangen igjen. Dette er mnd siden og har ikke sett dama siden. Tenker liksom at ho forvilla seg inn i feil leilighet.....

Noen ganger ser jeg skyggen av en mann (ikke sikker på hvorfor jeg menere det er en mann for er bare en skygge.) som kommer inn gjennom hoveddøra går gjennom gangen, inn på badet og forsvinner gjennom veggen der. (som om det en gang i tiden var en gjennomfartsvei.)

Men den siste mnd har allt blitt mer og mer.

Var alene hjemme med jentungen og satt å amma på soverommet en dag så strøk noen meg over kinnet og la håret mitt bak øret mitt. (jeg har langt hår og hadde det ikke satt opp.

Et par ganger når jeg har stått i dusjen ser jeg plustselig at noen står utenfor kabinettet, tror at mannen min har sniki seg inn. (men så er skyggen jeg så i øyenkroken borte og mannen sitter på datan han.)

Denne skyggen er omtrent lik min mann i størrelse så kan ikke være damen jeg så tidligere.

så di siste to kveldene når babyn sover og gubben jobber (han jobber mye kveld.) har jeg sittet her på datan å lest inne på forumet her.

Da har jeg plutselig fått følelsen av at noen står bak meg på høyre side å leser over skuldra mine. Jeg hater å ha folk lesende over skuldra mine derfor får ikke gubben lov til det, kjefter på han hvis han glemmer det. Men det var akkurat samme følelse som når han gjør det. Jeg ble også veldig kald på den siden av kroppen. Noe som ikke er naturlig siden terassedøra er på venstre side av meg. Og skulle det være trekk så ville det kommet derfra.

Til slutt så ble det så ubehaglig at jeg gikk å satt meg i sofan å så på tv.

Onsdagskvelden sluttet det der.

Men i går mens jeg satt å så på tv så jeg en 10 -12 ganger skggen av noen i øyenkroken mens jeg så på tv. noen ganger i gangen og noen ganger borte ved datan. (altså noen ganger til venstre for meg og noen ganger til høyre.)

Jeg er ikke redd og det gir ikke en følesle av frykt rundt seg, (der jeg bodde før kunne man føle at noen ville du skulle dette i trappa og annet.)Så hvem disse skyggene er vil de nok ikke noe vont. Men begynner å bli irriterenes med så mye forstyrrelser.

Og skjer jo hovedsaklig når gubben er på jobb.

Sjelden vi snakker om disse tingene som vi ser og merker rundt oss har blitt vanlig for oss begge.

Så igår når han kom hjem fortsatte jeg å se på tv mens han dusjet og så gikk og satt seg ned ved datan.

Så begynner han plutselig å se seg rundt noe veldig for så å snu seg rundt til meg å spørre om bestemora mi lever ennå.

Joda ho lever ho sier jeg og den andre døde uten å kjenne meg, jeg var bare et par år den gangen.

Å sier han for det er en eldre dame her. ho står i døråpninga nå. (jeg verken så eller følte noe akkurat da.)

Deretter sier han men det er ikke samme som er på badet for det er en mann. (jeg har ikke fortalt han om skyggen på badet.)

Jeg fortalte hva som hadde foregått de siste to dagene og mannen min mente det var ikke så rart for det virket som ho var ute etter å få oppmerksomheten min. Derfor han trodde at det kunne ha vært min bestemor.

Men jeg har også merket de siste dagene at jenta mi sover urolig og sparker ofte av seg dyna og at det ofte er mer urolig rundt meg når ho gjør det.

For hver gang det blir mye uroligheter her går jeg å sjekker jenta mi og da har ho enten sparka av seg dyna eller lagt seg i en rar stilling så jeg må rette på henne, slik at ho ikke skal vokne av det.

Hender også jeg føler at noen vekker meg om natta (dytter borti armen min , men ikke på den siden mannen min sover.) og når jeg våkner slik ser jeg jo etter jentungen og da har ho sparka av seg dyna, er kaldt på rommet vårt så ikke så greit at ho ligger uten dyne.

Lurer litt på karnsje det er denne dama som prøver å fortelle meg at jeg må se til barnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare legge til at jeg ikke tror den damen jeg så en gang er samme som den mannen min så igår. Beskrivelsene passer ikke. Og hun jeg så hadde jeg veldig intrykk av at ho leta etter noen og det var ikke meg eller jenta mi.

HI

Skrevet

Du skulle kontaktet TVNorge og han som har hatt Åndenes makt...

Høres slitsomt ut ja, tror ikke jeg hadde turt å være alene hjemme selv om du kjenner at de ikke vil deg noe vondt. Har aldri opplevd noe slikt selv. Dere må jo være veldig mottakelige begge to...

Før dette skjedde, har du trodd på ånder/spøkelser?

Skrevet

Vi er nok veldig åpene begge to ja, nå er det slik at min morfar var synsk og hans farmor er synsk. Så kan jo hende at det er derfor.

Etter som jeg har skjønt kan farmoren hans kominisere med de døde, så hadde vært intresangt å ha ho på besøk her men ho bor i et annet land. Og liker ikke å snakke om at ho ser og snakker med dem. Mannen min visste faktisk ikke at ho kunne dette før jeg fortalte det til han. Det er min svigerfar som har fortalt meg om dette.

Svigerfar fortalte meg også at min mann som barn 3-7år kunne fortelle ordrett hva som skulle skje i senere på dagen.

Helt i detalj som, når vi reiser til xxxxx så må vi gå over en vei og da må vi ikke gå over veien med en gang når det er klart, for det kommer til å komme en rødt bil av merket xxxx og den kommer så fort at den kjører på oss hvis vi ikke venter.

Og når de kom til denne veien valgte de å vente litt selv om det er klart og der kom jaggu en rød bil av det merket i en utrolig fart.

Mannen min var visst 5 når dette skje.

Mannen min har desverre eller heldigvis (etter hvordan man ser det.) sluttet å se framtiden i 7 års alderen.

HI

Eller vil jeg legge til at jeg aldri kunne tenkt meg å komme på tv, så programmer som andenes makt vil jeg ikke på.

Skrevet

Noen ganger har noen en slik energi som tiltrekker slike som har forvillet seg fra en annen "verden". Så d kan være nye som dukker opp hele tiden. Men d er mange rundt om så kan hjelpe dere, kan bli tungt i lengden...

Skrevet

Har tenkt at disse kan hende tiltrekkes meg eller jenta vår ja.

Siden jeg ikke tror at disse som er her har noe med huset å gjøre, der vi bodde før er jeg sikker på at de tilhørte huset.

(da jeg vet at mannen som tidligere eide det huset hatet kvinner, var enstøing og hengte seg i kjellern.)

Men så lenge det ikke ser ut til på noen måte å plage jenta mi, og det ikke skjer noe som gjør at jeg blir redd i mitt eget hus så syntes jeg det får være.

Vi skal også flytte etter sommern så vi får se om ting fortsetter hvor vi ender opp da eller om det gir seg igjen.

HI

Skrevet

bumper denne opp igjen, ikke for at jeg trenger råd men intresangt å høre andres kommentarer og også moro å høre om andre opplever ting hos seg.

Skrevet

Jo mer du selv tror på dette - jo mer "ser" du.

Man tror eller ikke tror på slikt.

Uansett, tror man på det - går det an å overse det og ikke fremkalle det slik at det blir verre... bare et godt råd.

Mange blir skremt av slikt - men de er ikke farlige.

Har noe slikt hos oss også - men jeg gidder ikke gi de noe oppmerksomhet - eller være på vakt.. Jeg ignorerer det og

later som om alt har en naturlig forklaring. Uansett, naturlig er det med eller uten spøkelser.

Man ser det man vil se - og tolker det som regel på en logisk måte. Ofte urasjonelt. Man må gi plass til en åndelig verden også - for det finnes. Både ondt og godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...