2hærligegutter Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har hatt menssmerter i et par uker nå, men i går ble de mye mer vonde og de spredte seg til ryggen og lårene, i tillegg fikk jeg kynnere samtidig. har og følelsen at jeg må på do (nr 2), men får det ikke til. Kan dette være begynnelsen på noe. Håper det nærmer seg, er 37+2 i dag
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Det modnes vel iallefall. Så vanskelig å si om det er noe ordentlig eller bare mas og kynnere. Ikke mye til hjelp jeg nei... Gikk slik med kynnere og endel mas i 3-4 uker sist jeg, ble satt igang rett før ul termin så vet ikke når det hadde startet naturlig da.
Gjest mphs Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har hatt sterke kynere(falske rier) nå i nesten 1 uke. Kjenner at det ikke er rier, men jeg renger med at det er kroppen som gjør seg klar. Har samme termin som deg.
2hærligegutter Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Dytter litt jeg, kanskje det er logget på noen nye som kan gi noen svar. Har foresten hatt kynnere i dette svangerskapet men det har hvert veldig til og ifra. I dag har de kommet og gått gjennom hele dagen.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Jeg venter nr 2 nå, og jeg har hatt det litt likt deg de siste 2 ukene, litt sånn på og av. Det er jo en begynnelse, det modnes jo, men når fødselen starter vet man desverre ikke.. lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Tror fødsler er veldig individuelle, men det høres jo ut som om kroppen din forbereder seg. For min del merket jeg at fødselen nærmet seg ved at alt liksom ble litt stillere. Babyen ble roligere og de mest intense svangerskaps symptomene forsvant litt. Ble også veldig energisk selv de siste dagene i forveien. Samtidig hadde jeg en følelse av at det "aldri kom til å skje noe" nettopp fordi fødselstegnene ble borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå