Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste her for et par dager siden at rosa utflod tidlig i svangerskapet er vanlig hos 80% gravide.Har surfet rundt på nett men ikke funnet noe som underbygger den påstanden.Var det på libero.no det stod?Fant det ikke der heller.

Har hatt det 2 ganger nå, med noen dagers mellomrom, ikke mye, og veldig lyst.Merker at jeg stresser meg opp.Jeg leser alt fra at det er veldig vanlig, til at det kan være beg. på SA....

Det teite er at jeg husker at jeg hadde det med datteren min da jeg gikk gravid med henne for leeeeeenge siden, og da kom det faktisk mye mer enn nå, da var det faktisk små-blødninger, og alt gikk bra.Er bare bittelitt nå, men blir allikevel helt satt ut av spill, klarer ikke å konsentrere meg om andre ting.I tillegg er jeg stuptrøtt hele tiden, har kvalme-bølger, og verdens vondeste pupper....Aaaaaargh!Var så rolig første uken, og bare VISSTE at dette kommer til å gå bra.Nå er jeg full av bekymringer.

Gleder meg sånn til å komme noen uker lenger ut i svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Er du bekymret så ville jeg tatt kontakt med fastlegen. Det er ingen fasitsvar på en SA eller en MA.

Du har rett på å bli tatt alvorlig, snakk med noen om dette. I de fleste tilfeller går det helt fint, men det "men" som alltid er der, er ikke lett å ha i bakhodet hele tiden.

jeg har selv mistet, men jeg fikk en sikkelig blødning, større enn valig menstrasjon og smerter i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...