Resilience Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Ifølge MinSide her på BIM er jeg i uke 18, mens i følge jordmor er jeg i uke 17... Antall uker her inne er jo basert på termindatoen jordmor har satt. (15.august 08) Noen som kan forklare dette for en forvirret førstegangsfødende?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hvor mange dager i forskjell er det snakk om? Da jeg skrev inn termindatoen din fikk jeg opp at du er 17 uker og 2 dager på vei (det var på babyverdens terminkalkulator da). Har du vært på ordinær UL? Hvis ikke ville jeg ikke brydd meg så mye om det, det er uansett den termindatoen og ukedagen som kommer opp på ordinær UL som teller.
volvo-mamma Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 på BMI er det den uken du har på begynnt men hos jordmor er det hvor mange uker du har full gått....
Resilience Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2008 Det kommer ikke opp dager her på BIM bare at jeg er i uke 18... merkelig. 17 uker og to dager skal stemme i forhold til det lege og jordmor har sagt, så da er det vel bare her det har blitt litt rart da. Skal på ordinær UL neste uke så da får jeg vel vite mer nøyaktig termin da. Spennende. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Ja det kan være litt forvirrende. Men der er slik på BIM at det står hvilken uke du er inni. Det vil si at du har startet på den 18.uken, men ikke fullført uke 18. Du er i uke 18 fra du er 17+0 til 17+6. Håper du ble litt klokere.... :-)
mamman t o.a Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 grunnen er at BIM regner uken du er gått inn i..når du er fullgått 17 uker,går du åver til uke 18 dagen etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå