Gå til innhold

Teite politikere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser i nettavisen i dag at nå vil de forby røyking i bil når det er barn med. Fullstendig enig!! MEN hvordan i all verden skal de klare å passe på det da??? Samme som at de vil forby nordmenn å kjøpe sex i utlandet? Kall meg dum, men jeg skjønner ikke hvordan de skal klare å passe på at dette blir overholdt... Skal staten forby nordmenn å reise til feks. Amsterdam, i TILFELLE en dame skulle friste?? Hvorfor bruke penger på slike ting, når det er så vannvittig mye annet å bruke penger på? Skole, helse osv osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå gjaldt dette i USA, ikke i norge, men skjønner poenget og er helt enig jeg og. Men det blir jo det samme som å forby mobilbruk i bil, påbud av sikkerhetsbelte etc. Er ikke lett å få "tatt" de som bryter påbudet/forbudet, men de prøver i allefall. Hvordan de skal få tatt de som kjøper sex i utlandet, derimot...? Gudene veit, men lykke til!

Skrevet

Denne diskusjonen kan du egentlig legge død med en gang...

Politikernes prioriteringer når det gjelder pengene våre kommer vi aldri til og forstå likevell...

Av og til skulle man tro de hadde så mye penger at det var et problem og få brukt dem, så da bare finner vi på noe liksom...

Har en venninde som jobber på et sykehjem, her trengs det oppussing, og mer personale.. Men vet du hva??

Politikerne i denne kommunen fant ut at de skulle gjøre noe hyggelig for de eldre..

Så de brukte 2,6 mill på en statue i stein ute på parkeringsplassen!!!!

De eldre så ikke en gang hva "kunstverket" skulle forestille så de satt i vinduet og sa " hvorfor har de satt en stor stein på parkeringen?"..

Det er jammen godt brukte penger det...

Skrevet

man må ikke glemme at politikere er tillitsvalgte eller folkevalgte mennesker som er engasjerte i saker. Det er vi, du og jeg som bidrar til å bestemme HVEM som skal bestemme ved å benytte oss av stemmene våre ved både kommune- og stortingsvalg.

I kommunen vår er det også politkere som skal avsette 10 millioner til deler av en gate i granitt?! Man kan spørre seg om de er ved sine fulle fem...For her er det ikke sykehjemsplasser til alle som trenger det engang, det er elendige veier og skolene forfaller og et par idrettshaller/ gymsaler er stengt pga sopp og råte..

NOEN politikere jobber som gamper for å få brakt denne galskapen på det rene, men det har nå vært sånn at enkelte steder får gutteklubben grei med venner gjøre som de vil. Da blir det dessverre også statuer her... og granitt i gågata... som koster 20 % av totalt kulturbudsjett i kommunen....Jeg tror jeg skal lage et parti som heter ANTI gutteklubben...hvor man kan legge ballene til byråkratene på ei fjøl, så kan hyenene forsyne seg. Om de orker :P

Skrevet

Poenget med slike lover er jo å "skremme" folk til å ikke utføre disse handlingene når de først blir ulovlig. At de skal få tatt alle som kjøper sex i utlandet, er vel ikke tanken ved å gjøre det straffbart. Tror heller grunnen er at folk skal tenke over at de kan få konsekvenser ut i fra handlingene og dermed ikke kjøpe sex i utlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...