lona Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hei fikk i dag full fertilitet, men har ikke hatt høy?? noen som har peiling? har så klart rotet bort bruksanvisningen min!! er inne i min første pp med denne greia ha en fin dag..
Underveis --> Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Jeg har bruksanvisningen! Leste om dette her om dagen, da jeg syntes det drøyde veldig med "maksimal fertilitet" selv. Der står det at den fint kan gå fra lav til maks direkte, så det er nok korrekt det den viser. Så da er det bare å kjøre på ;-) Min maksimale varte forøvrig i to dager, etter frem med "høy". Er på vei ned igjen nå, ser det ut til. Prøver ikke disse to første månedene vi da, så får liksom ikke testet ut hvor effektiv den er før i slutten av april ;-)
Underveis --> Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 "... etter FEM (dager) med "høy"", skulle det selvfølgelig være
2gutter1jente+1jente tilヅ Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Til underveis....betalte du 1500 kr for cb monitoren?? jeg kjøpte min for 1000 på billige-teste.dk og solge den for 500 på finn ....unnskyld...men måtte bare kommentere det ;-)
sekke Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 takk for tipset. der skal jeg jammen bestille fra også. var det ikke noen ekstra kostnader i forhold til at den kommer fra danmark ??
Underveis --> Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Jeg betalte 1300,- for monitoren, og 200,- for testpinnene. Med frakt og toll så ble det ikke mye billigere å handle fra danmark. Pluss at jeg kunne begynne å bruke den med en gang og ikke vente på at det kom.
LabbogLine Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Samme skjedde med meg idag:) Gikk rett fra lav til høy.. skjønte ingenting, men mener å ha lest at det er helt normalt. men skjønner lite av det, har vi ikke hatt noen østrogen stigning før lh stigningen da? Eller så kan det være at det kanskje var for lite østrogen til å påvises i urinen kanskje? Har ihvertfall "plaga" samboeren litt idag, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå