Nemofish Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Vi har bestilt en sofa, som vi skulle fått i uke 7. Den kom ikke, og vi fikk ny tid, - uke 10. Den har ennå ikke kommet, og da jeg ringte butikken, sa de at den ville bli sendt til DEM i uke 13!!! Den skal vel seile over noen verdenshav først da, før den kommer hit... Leste på forbrukerportalen at vi har rett til å heve kjøpet dersom forsinkelsen er VESENTLIG, hvilket jeg synes den begynner å bli nå... Men er det noen som vet hva VESENTLIG er da? Hvor mange uker liksom?
Nemofish Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. mars 2008 Dytter litt her jeg da, siden dette innlegget ikke trakk til seg like mye oppmerksomhet som det om sko i gangen og hvit dørmatte! ;O)
Mamma jei Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Hahaha, bra sagt. ) Nei, jeg vet desverre ikke. Du kan vel bare ringe butikken og høre om du får hevet kjøpet?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Er usikker på om det er et ukeantall. Men vi kjøpte sofa hos Bohus, som de utsatte levering på et par ganger. Husker selvsagt ikke hvor lenge. Men da hevet vi kjøpet, fikk tilbake det vi hadde betalt....25% av summen???? Ja, eller noe sånt. Og gikk til Skeidar og kjøpte ny sofa. Lett som bare det.
Nemofish Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 ) Takk for svar, begge to! mamma søker barn - har fått 2; mente du det dere hadde betalt pluss eller minus 25% av summen?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Vi betalte vel noe sånt som 25% av summen på sofaen da vi bestilte. Men det fikk vi tilbake da vi hevet kjøpet:o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Vi bestillte sofa fra bohus. Skulle få den etter 5 uker, vi venta 13... DET er en GROV forsinkelse.... Jeg ville ikke heve kjøpet, siden jeg la min elsk på den sofaen, men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå