Charlotte med spire Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Da jeg våknet i natt hadde jeg skikkelig smerter i ryggen og magen e varte ca 5 min så ga de seg. Nå er jeg skikkelig øm. Har kommet bittelitt brun utflod de siste dagene men ikke mye. Heldigvis ingen ting blod. Fått time til ultralyd i dag så håper at alt er bra. Noen andre som har hatt noe av det samme?
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hei! Jeg har ikke hatt det samme, du får i alle fall ha lykke til på UL i dag og gi en lyd når du har vært der. Vil gjerne høre hvordan det har gått med deg.
Charlotte med spire Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2008 Vært på ul nå. Og fosterets hjerte banket sterkt og akkurat slik som det skulle.Størelsen var også som den skulle. Fikk beskjed om å ikke løfte å slappe masse av så var hun veldig sikker på at alt ville gå kjempe bra så lenge hjertet hadde begynt å slå
Caroline13 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Så godt å høre - det var strålende ;o) Da ønsker jeg deg en avslappende helg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå