Gå til innhold

Hvor lenge er det lov til å si nei da

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til å være med på aktiviteter etter fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble lagret litt fort.

Inviterer en venninne av en venninne, som ikke kjenner så mange i byen hele tiden. Mest for å være grei med venninnen min, men også fordi hun ved et par anledninger blir veldig sur fordi hun blir utelatt fordi hun er gravid eller nettopp har fått barn.

Nå er det 1 år siden hun fikk barn. Inviterer henne hver gang, men vet jammen ikke om jeg gidder lenger. Det er ikke bare på kveldstid og det er etter leggetid ofte. Blir litt frustrert over hvor lenge jeg må holde på. Har jo fått to barn selv, og vet at en ofte sier nei..men..

Sier dere alltid nei?

Skrevet

Nå er mini blitt 2 mnd. og synes det er litt kav og komme seg ut på kveldstid. er så trøtt og vil helst bare sove når han sover. synes det er lettere og gjøre noe på dagtid eller at noen kommer på besøk hjem til oss. Nå kjlrer jeg ikke bil da, så det gjør det litt extra stress for meg på kveldstid

Skrevet

Sier sjeldent nei. Og om det planlegges der d jo bare å ta med en reiseseng bort...går fint d;) Er aleine så må ha ham med meg...Om det er ut på andre aktiviteter så er det avhengig av om farmor/farfar,onkel/tante,mormor/bestefar eller "tanter"/"onkler" (par vennepar som også kan passe) har mulighet til å være sammen med ham.

for meg er det viktig å ikke bure seg inne selvom man har fått barn. stort sett ingen problem å ta de med seg og legge de i en reiseseng.

Skrevet

Sier skjelden nei på kvaldstid etter småen er lakt. Pappaen passer på:)

Har gått ut etter leggetid siden han var ca 6mnd, da sov han hele natten.

Skrevet

Tenker likt deg.

Denne dama har jo en mann, barnet er 1 år og sovner tidlig og hele natten.

Kafe besøk, teater, kino, vinkveld...alt er nei. Helt greit det. Hun er ikke den jeg synes er mest spennende, men jeg føler for å slutte å spørre henne :/ Har jo mast et år på en perifær venninne;) Hun har vel ingen grunn til å bli sur..

Skrevet

Det er vel lov å si nei så lenge man vil. Er det ikke?

Du får heller slutte å be henne og si at hun får ta kontakt når hun vil treffe dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...