Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Det er jo ikke annet enn angrep,angrep, angrep..er det mulig å være så selvsentrert. Hva går det av dere, dere kan da ikke oppføre dere slik i det virkelige liv.. Sårende, selvforherligende, anklagende, spydige, ja som min mormor ville sagt.. STYGGE!! Det er medmennesker dere svarer!!
KaMa Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Jeg føler meg ikke videre truffet av innlegget ditt, så jeg mener du fremover kan moderere deg bittelittegrann, med tanke på generalisering.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Om du ikke ble truffet så gjelder det nok ikke deg. Trengte bare ¨å få ut min egen frustrasjon, her på krangle. Nå er jeg glad igjen.
badass_suburban-mom Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Buhu,kom deg inn på et forum for pyser med sart sjel da,detta er for oss som er hardcore bøller,lille venn.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Nå har jeg sittet en stund..på trappa...men fremdeles er det så mange slemminger. Spesielt på skravlesiden, her på krangle kan man jo ikke regne med noe annet, (Jeg er klar for hugg)...men når man spør om synspunkter...kan man ikke da bare svare fint? Har det fungert tidligere for dere, å forandre andres meninger gjennom angrep? Skjønner jo at jeg burde lagt denne på siden det gjelder..men jeg hadde lyst å være anonym.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 De elsker å trampe ned svake folk og da mener jeg dem ikke har noe liv enn dette.synd for de er folk med barn.stakkars unga sier jeg bare. Det skulle ikke ha vært lov dette her,er fullstenfig ut av kontroll.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Anus 1.37, du er enten helt blåst eller later som - uansett bør du trampes hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå