Gå til innhold

Litt missunnelig nå.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Fikk nettopp vite at en av mine beste venninner venter nr 2... Selv om jeg er kjempeglad på hennes vegne, og de har prøvd lenger enn meg, føler jeg meg litt missunnelig.... Andre som har følt det slik?

Hadde vært utrolig koselig å kunne gå hjemme sammen med henne. Har ikm i helgen, og klarer nesten ikke vente med å teste. Men har lyst til å vente, så ikke skuffelsen blir for stor hvis jeg tester for tidlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ole_Brumm!

To av mine venninner er gravide, en av de prøvde ikke en gang.... Og de snakker om graviditet hele tiden og klager over alle små-plagene de har og hvor stress det er å gå gravid.... Det blir jeg litt matt av, jeg hadde jo vært super-lykkelig hvis jeg ble gravid!!! Men vet jo at jeg sikkert blir sånn hvis jeg tester positivt, det er jo en veldig kjekk ting å snakke om... Men skal prøve å ikke klage så mye...

Krysser fingrene for oss jeg,Ole_Brumm, jeg har ikm mandag (eller muligens onsdag...). Jeg hadde ikke tenkt å teste før jeg er sikker på at mensen er sen, men vet ikke om jeg klarer å vente...

Lykke til i helgen Ole_Brumm!

Skrevet

Hei:o)

Jeg veit godt hvordan du har det.. På de to årene vi har prøvd, har jeg 11 veninner som har fått/venter baby! Blir jo så klart kjempe glad p¨å dems sine vegne, men blir også kjempe sjalu. Vi har prøvd såå lenge, og noen av de har ikke prøvd engang. Så skuffelsen er stor når TR dukker opp atter en gang hele tiden.. Når skal det liksom bli min tur?!

Send gjerne en PM om du vil snakke:)

Klem fra

Skrevet

Tusen takk for svar begge to:)

Føler ikke jeg har lov til å "klage" (er jo bare i min 3pp), særlig når det finnes så mange der ute som har prøvd sååå mye lenger (som du Silje). Ikke skjønner jeg hvordan dere holder ut:) Sterke kvinner!!!!

Var gravid for to mnd siden, men mistet veldig tidlig, så sikkert derfor det er litt sårt.

Kan jo absolutt ikke kalle meg sliter ennå, så nå skal jeg ta meg sammen og nyte at vi kan være kjærester en stund til, og så vil ting skje når det skjer. (Må bare komme meg gjennom helgen og venting på tr først..hehe)

LYKKE TIL BEGGE TO!!!!

SNART SITTER DEN FOR OSS ALLE:)

Klem

Skrevet

Takk fo rdet.. Hvordan jeg klarer å holde ut.. Hmm, er nok fordi jeg har verdens beste samboer som støtter meg hver gang TR dukker opp:o) Også har jeg fått ut følelsene mine til tider.. Godt å ha en skulder å gråte på! 2år er veldig lenge..

Du trenger ikke ta deg sammen, skjønner deg godt jeg:) Også har du jo mistet engang, det har jeg aldri gjort..

Håper den sitter snart for oss alle ja:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...