Gjest Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Hei Hvordan gikk det med deg hos legen her om dagen? Fant de ut noe? Hørtes så ekkelt ut det der. Håper det er bedre med deg
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 Hei, så koselig at du spør =) jeg dro til legen, og fikk beksjed om at armen hadde ingentign med ryggen å gjøre.. De tok noen blod-prøver for å utelukke flåttbitt! Jeg blei jo litt satt ut igrunn.... Skal til legen min på mandag for å få svar på mr, og forhåpentligvis blodprøvene også... Ryggen er ikke blitt bedre desverre, og følelsen i beina kommer og går... Har fått noen sterke smertestillende, men ingenting hjelper.. Blir bare fryktelig ør og sløv, men det gjør igrunn like vondt... Jeg prøver å gå litt hver dag da, men ligger rett ut etter bare en tur til postkassa... Takk og pris for min suverene kjæreste!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 uff da.. Syns det flått-greiene virker så skummelt! Kona til huseieren min er ufør pga flått Tror ikke jeg har blitt bitt av flått, for da inbiller jeg meg at jeg ville visst det, men det legen sa var at det mer at armen min blei nummen var veldig rart, og trodde ikke det hadde noe med ryggen å gjøre. Og når noe var rart på den måten så testa de alltid for flått....
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Ikke alltid man vet man er blitt bitt. Men håper ikke det er det med deg da. Men vær klar over at selv om blodprøven er negativ, kan det være det allikevel. De han masse falske negative svar på den, sier legene. Hos meg har de ikke funnet det, hverken i blod eller spinalvæske, men jeg vet jeg er bitt, og har symptomene på det, dermed ser de vekk fra prøvene. Håper de snart finner ut av det, og at de finner en behandling til deg. Ja, det er flott å ha en kjæreste som hjelper, det har jeg og, men det er ikke kjekt å være avhengig av noen, synes jeg. Hater å ikke kunne gjøre alt selv. God bedring til deg
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Huff a meg... Heldigvis har jeg en kjempe hyggelig lege som tar meg på alvor, så da blir det nok bra til slutt.... Gleder meg veldig til å bli bedre, for nå klarer jeg jo ikke legge sønnen min engang.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå