Gå til innhold

Ryggvondt og somadril

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med ryggen og har fått somadril og paralgin forte av legen. Blir jo så sløv av de at hele verden går rundt. Er det normalt da??

Svimmel og ustø, noen som har erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nei, nei! Må ikke bruke Somadril! Blir så gal av leger som skriver ut Somadril. Somadril er kjempe vanedannende og brukes ikke av leger som jobber med ryggpasienter på sykehuset. Ikke rart du blir sløv!

Der jeg jobber bruker vi Paralgin forte, Voltaren, Paracet og Nobligan mot sterke ryggsmerter.

Skrevet

Uff, er det ikke bra med somadril??? Vondtene blir jo borte, men kroppen blir helt ute av drift. Vi har cataflam liggende, er det noe jeg kan bruke da??

Hvorfor er ikke somadril bra??

Skrevet

*dytter* da jeg ble litt nervøs her...

Skrevet

Somadril er så vanedannende at legemidle skal tas vekk fra markede. Rart at legen din har skrev ut det. Jeg er ikke lege og kan ikke si hva du skal bruke for smertelindring men hadde jeg vært deg hadde jeg ikke brukt Somadril og ikke Aporex. Kanskje du kan ta en tur til legen din å få noe annet?

Hva har du i ryggen din? Kroniske smerter? Prolaps?

Skrevet

Du kan google på somadril så ser du hva jeg mener.

Skrevet

samboeren min gikk på det en god stund, og det er vanlig å bli sløv, slapp og litt dopa... og det er veldig avhengighetsskapende, og han har fått litt avsmak på piller etter denne perioden... derimot så ville jeg ikke hørt på DIB damer når det gjelder medisiner, det er legens jobb, ville heller tatt en telefon til han!

Skrevet

Takk skal du ha!!! Kommer nok ikke til å ta flere av de tablettene. Jeg fikk de p.g.a en betennelse i ryggen og det var jo bare 30 i pakka, men nå skjønner jeg hvorfor jeg blir så sløv iallefall.

Nok en gang Takk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...