Gå til innhold

Horete mødre med tattis i korsryggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånne tatoveringer i korsryggen betyr det samme som at ei dame vil ligge med alle. Det er det signalet en sender. Kjempefint at så mange småbarnsmødre går rundt med ¨sånne. Ungene blir sikkert kjempestolte etterhvert.... NOT!!!!!

Et norsk slanguttrykk for slike er "TøyteStempel", eller TrampStamp på engelsk.

Hvorfor ha en sånn en? Tror det må være uvitenhet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler* Ja Jøss:-)))

Skrevet

Ja Jøss....kaller ikke synsing fra noen fjotter i USA for forskning jeg da...

Skrevet

Og alle damer med blondt hår og store pupper er stokk dumme... alle som sminker seg med mørker farger er satanister! Jenter med piercing i navlen er billige, jenter som har det i øyenbrynet er lesber! Bare så dere vet det!!!!!

Skrevet

Her kommer du å ødelegger det mange andre har bygd opp..................at blonde, blåøyde......ja er veldig smarte

(da mener jeg ironi, slik at du ikke tror noe annet)........ Døøøøøøøøøhhhhhh=/

Skrevet

Angrer du på at du ikke turte å få en selv, før "alle" hadde det?

Det virker veldig sånn...

Skrevet

Pøh,va'kke det typen din sa da han banga meg sist helg!

Skrevet

He he, må le nå:) Morsomt uttrykk... Jeg kan egentlig godt forstå de forskningsresultatene, det er jo ofte slik at de som utagerer på et område gjerne også utagerer på andre. Det er mer sannsynlig at en ungdom som røyker, også drikker, skulker skolen, tar tatovering osv. Det er ikke dermed sagt at ALLE som har en tatovering er tramps, men det viser jo at man har behov for være litt "rampete" eller hva man skal si...

Stadig vekk er det flere her som sier "forskning er noe tull" når de ikke liker resultatene funnet. Hva er egentlig poenget med forskning, studier eller utdannelse? Det er så mange som sier at de ikke tror på forskningen eller eksperter og heller velge å stole på egne meninger og erfaringer. Litt ydmykhet i forhold til andres kompetanse er ikke å forakte...

Skrevet

døøøhh KOzy.. skaff deg utdannelse heller:) komme her med slikt ubetydelig svada passer dårlig:-)

Skrevet

Jaha ja:) Jeg er 23 år, har hatt sex med 3 menn i mitt liv. Og oi...Jeg har "tattis" i korsryggen og er faktisk ikke hore!

Så da lærte vi noe nytt i dag også gitt:)

Skrevet

Det gjelder ikke alle, det finns mange unntak. Men du kan ikke benekte resultatene pga din egen erfaring! Den er ganske begrenset skjønner du...

Skrevet

Mammaen min har en sånn;-)

Hun er ikke no særlig horte heller da, vert sammen med samme mann i alle år...

Skrevet

hva er jeg da, tattis på rompa, pirving i navlen OG tungen og jeg er brunette... hmmm... lurer fælt nå!

Skrevet

Selvfølgelig gjelder det ikke alle! Men man kan ikke benekte forskning på bakgrunn av egne erfaringer!!!!!

Skrevet

En gang for mange år siden innbilte jeg meg at det var fint... Tok jeg piercing i navelen - og litt senere tatovering bak på korsryggen. Piercingen har jeg tatt ut for år siden, tatoveringen er det dessverre litt verre med - HATER den! Hvorvidt jeg er horete av den grunn, vet jeg riktig ikke :-P Jeg vil heller si at jeg absolutt ikke er typen til å ha noe sånt overhodet, men :-P

Skrevet

brunetter er horete uavhengig av tattis:-)

Skrevet

Brunette du yppert?

Skrevet

Peircingene mine har jeg tatt ut for lengst, men tattisene er der! Den i korsryggen er jeg helt greit fornøyd med, det er bare en av mine tatoveringer jeg ikke er fornøyd med. Skikkelig irritererende med tatoveringer man ikke vil ha lengre!

Skrevet

hehe er brunette med en anelse rødt faktisk. men er nesten helt mørk da :) ... men jeg anser meg selv som mer harry en hore :)

Skrevet

Du er heldigere enn meg som har din plage på ryggen. Jeg har min forhatte tatovering på underarmen *grøss*

Skrevet

Jeg er glad i min tatovering jeg! Tok den da jeg var 18 år, og hadde ikke tatt den i dag- mest pga smerten. Er mer pingle nå hehe:)

Men synes den er fin og på et sted som korsryggen kan den dekkes uansett situasjon. Bortsett fra når jeg har undertøy eller bikini. Men det synes jeg bare er hot! Når jeg blir gammel, stygg og kroppen forfaller, kan jeg heller skjule ryggen med en badedrakt om den sjenerer meg!

Kunne aldri falle meg inn å ha en tattoo som var synlig i kjole osv..

Hvor mange og hvor andre velger å ha sine, driter jeg forsåvidt i.

Skrevet

Æææh! Huff, jeg har en venninne som har en diger babyulv på skulderen!!! SÅ UTROLIG stygt!!

Min kan skjules litt, i hvert fall :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...