mammamammamammamor Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 minste ungen er seks uker, så eg har fått bestilt sånne cerazette piller, men har ikke fått hentet dem enda, og i natt klarte me ikke å holde oss lengre, men angrer egentlig som en hund i dag da hjelp
mammamammamammamor Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. mars 2008 passer forresten ikke bra verken økonomisk eller plassmessig med flere nå. dessuten er eg temlig utkjørt fra før. et barn er alltid velkommen, men kan godt vente ei stund
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Hehe, tja, det er jo oftest slik barn blir til da, så du kan vel ha blitt gravid. Går ut fra at du ikke har fått mens tilbake? Eggløsningen skjer jo før man får mensen tilbake... Får håpe det gikk greit med i natt da;) og løp og kjøp, det er mitt beste råd:)
Mille** Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Jepp, det kan gå gale, som du selv kaller det. Ville tatt en angrepille, hvis det lar seg gjøre når/hvis man ammer da?
mammamammamammamor Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2008 men sist gikk det 11 mnder før mensen kom, så eg er vell relativt trygg. første gangen gikk det tre mnder før den kom, men da amma eg ikke. en blir jo litt nervøs fordet om det sikkert ikke er noe
mammamammamammamor Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2008 hadde ikke tatt angre pille, men skal i hvert fall hente di derre p pillene i dag
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Men det er ikke for sent å ta angrepille enda. Tror jeg. Er det ikke innen 24 eller 48 timer? Gjør det for sikkerhets skyld, så slipper du å bekymre deg til mensen skulle komme tilbake...
Gjest Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 http://www.nycomed.no/no/Menu/Produkter/Produkter1/Norlevo/ helst innen 12 timer, senest innen 72 timer sto det:) Søkte på angrepille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå